{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opbygning af instrumentbord..
  • #1   10. jun 2006 jamen siger du ikke det er fra 94 og frem. . Den her er fra 92.. ?

  • #2   10. jun 2006 Kan faktisk ikke huske det.. Det min fætter jeg skal købe den af.. Og sys instrumentbordet er herre klamt.. Så ville gerne ha bygget det om og sån inden jeg køber den.. men kan godt passe.. Lod ikke lige mærke til det da jeg prøvede den ..

  • #3   10. jun 2006 He okarj .. Fedt nok .. Så der jo ingen problem i det... Kan du ikk gi et godt tip til hvorn jeg kunne få bygget det op ..?

  • #4   10. jun 2006 Okay . Ja .. Man skal i hvert fald være præcis..

    Hmm men ellers.. Du ved ikk om man kan købe et færdiglavet i glasfiber til golf tre i stedet for det der plastic pis.. Så ku man jo altid bare selv lave detaljer..


  • #5   10. jun 2006 okay. .. tusind tak ..

  • #6   11. jun 2006 De danske synshaller er ej heller glade for det. Mange steder står instrumentbordet fejlagtigt som bærende del = konstruktiv ændring. Man kan omgås dette ved at bygge oven på det org. Det har jeg selv gjort og en kammi har også gjort dette. Næste gang jeg syner den vil jeg jeg forsøge at få det indskrevet som kontruktiv ændring således jeg kan bygge det 100% op i glasfiber.
    Det er faktisk ikke så svært at lave instrumentbord hvis du bygger på det originale.
    Held og lykke med det smiley


Kommentér på:
Opbygning af instrumentbord..

Annonce