{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

Vectra B folket {{forumTopicSubject}}

Hey alle VB'ere..

Jeg overvejer kraftigt at få nogle 18" på istedet, syns 17" ser lidt små ud. Jeg har også bestilt komplet rieger sæt til den så jeg ville lige hører jer som har 18" på om det kommer til at spille eller om den skraber på hver gang jeg skal dreje osv?

Så er der sænkningen, min er sænket 50 mm (bare med fjedre) ville det være bedre at invistere i en gevind undervogn?

Hvad er der af fede fælge der passer godt til sådan en?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vectra B folket
  • #1   14. jun 2006 kommer selvfølgelig an på ET-målet på fælgene, men der er da mange herinde som kører med 18" på derse Vectra B...

Men tror bestemt ikke det er noget problem, heller ikke med 50mm sænkning..

Jeg kører godt nok med 17" men med 45 profil, og køber du 18" medi 40 profil på.. så det er minimalt hvad hjulomkredsen stiger..

• #2   14. jun 2006 Jeg ville nu også beholde dine fælge, og smide gevindundervogn i , hvis ikke du kører 100 km. om dagen, så bliver man sku hurtigt træt af en voldsænkning !

• #3   14. jun 2006 Tue - hvordan dræbte du din citroen?

• #5   14. jun 2006 Okay, jeg må se om jeg kan låne et par og prøve med hos den lokale bil-gejler. Jeg kører over 100 km om dagen, som den er nu er den okay at køre i. Men en gevindundervogn er helt klart noget jeg har tænkt på at anskaffe

• #6   14. jun 2006 Nu har selve str på fælgen ikk noget at sige så længe vi snakker tommer i diameter. Man skal jo have det rette dæk for at beholde samme rulle omkreds og derved er dækket ikk større.. sæt et 17 " og 18" op ved siden af hinanden så er de lige højde hvis de har samme rulle omkreds.
    Men det er kan give dig problemer er din bredde på fælgen samt dit ET mål. Og der skal du både kigge på pladsen ved fjedre ben samt skærm kanter.

Kommentér på:
Vectra B folket

Annonce