1.774 visninger
|
Oprettet:
slangekit til luftundervogn?? {{forumTopicSubject}}
kan man købe et slange kit til en ta technix luftundervogn?
da jeg nu for anden gang har oplevet der er en slange som er blevet utæt, pga ham der har monteret det, har været mentalt retarderet
og tænkte så jeg gerne ville have ført slangerne ordenligt så de ikke ligger og skraber imod, og bliver utætte hele tiden...
men kan man købe kits? for ved jeg kan købe slanger, men de ser jo lidt specielle ud, der hvor de er monteret ved støddæmperne?
håber der er en venlig sjæl der gider at hjælpe
mar 2011
Følger: 57 Følgere: 102 Biler: 3 Svar: 308
Det var kedeligt at høre mht. ham, der har monteret luftundervognen på din bil.
Slangerne der følger med til TA Technix luftundervogne er 6mm.
- Vi er lagerførende af 6mm slange af højeste kvalitet, som du kan finde på vores hjemmeside: http://thesuspensioncompany.dk/fittings-slanger/458-10m-6mm-pu-slange.html
Vi har opgraderet en del sæt fra 6 til 10mm, så der kan hæves & sænkes hurtigere. Samtidigt opnås der højere kvalitet på fittings, slanger & magnetventiler end dem, der bliver leveret med til TA Technix styring
NB: Der er mange, der opgradere styresystemet fra 6 til 10mm, da der opnås hurtigere hævning & sænkning og bedre kvalitet på styringen gennem slanger, fittings & magnetventiler
Vi kan godt sammensætte et komplet opgraderingssæt til din bil, hvis det ønskes.
Mvh. Patrick // The Suspension Company
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 15 Biler: 5 Emner: 97 Svar: 3.081
nov 2012
mar 2011
Følger: 57 Følgere: 102 Biler: 3 Svar: 308
Dvs.
4 x 6 til 10mm konverteringsfittings til luftbælge
1 x 20m - 10mm slange - ( ml. undervogn & styring samt ml. tank, vandudskiller & magnetventiler)
3 x 10mm Y-Fittings - ( Til fordeling af luft til magnetventiler & H/V luftkredse )
2 x 10-6mm T-fittings - ( Forsyning til trykur )
4 x Magnetventiler med tilhørende fittings
3 x 1/4” til 10mm - ( For at ændre dimensionerne på vandudskiller & forsyning fra tank)
Jeg har vedhæftet et billede af en opbygning, som vi har lavet. På billedet kan du se, hvordan en opbygning med 10mm slange kan se ud
nov 2012
slangekit til luftundervogn??