{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Polerskiver fra ebay ? {{forumTopicSubject}}

Godaften smiley

Er der nogen herinde der har erfaringer med polerskiver fra ebay - og i så fald - kan de bruges til noget?

har fundet dem her med beskrivelse af hvilke man skal bruge til de forskellige stadier (hård, medium, fin og afslutning osv.): http://www.ebay.com/itm/121760629286?var=420753963491

Er det penge ud af vinduet eller skal man tage chance og prøve dem?

- Det er ene og alene på grund af at jeg er nærig at jeg søger alternativer i stedet for at give over 100kr pr. skive hos danske forhandlere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polerskiver fra ebay ?
  • #1   30. dec 2015 Husk de kommer fra Kinaland. Hvis de bliver taget i tolden så er de billigere at købe herhjemme

• #2   30. dec 2015 jeg har brugt ebay i 5-6 år nu og bestiller noget ca 1-2 gange om måneden. har endnu ikke prøvet at få snuppet noget i tolden, så den chance tør jeg nu nok at løbe. Men kender du til kvaliteten af dem? smiley

• Jim R
    Jim R Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Svar: 29
    #3   30. dec 2015 Såfremt varen koster under 80 kr, så er der ikke told eller moms.

Fragt prisen er for selv og det vigtigste er at varen koster under 80kr.

F.eks. Varen koster 75 kr og fragt koster 50 kr, så kommer der ikke told eller moms.

Hvis varen koster 81kr og fragten er gratis, så kan der komme told hvis pakken bliver opdaget.

• #4   30. dec 2015 Jeg har haft sådan nogle magen til og de virkede kanont til det de er beregnet til

• #5   30. dec 2015 de her er også gode dog lidt dyre end dem du selv linkede til men stadigvæk under 100kr smiley

http://www.ebay.com/itm/3-4-5-6-7-inch-Hex-Logic-Buff-Polishing-Pad-kit-For-Car-Polisher-select-sets/301697622227?rt=nc

• #6   30. dec 2015 Det er oftest pakkens størrelse og vægt der afgør om de gider at åbne pakkerne i tolden hos Post Danmark.

Har selv lige måtte betale 1189.- i importtold for en lygtebøjle til bilen som kom fra USA bla smiley
    Og det er ikke andet end 2 uger siden jeg måtte give 200.- i importtold til en master brake cylinder stopper, fra USA også.

Det er meget forskelligt. Har så fået pære ind igennem tolden uden noget, også selv om værdien har været 500.- eller mere.

• #7   30. dec 2015 Det er fordi det er fra usa har nok købt over 1000 ting fra kina de sidste mange år og intet er blevet taget i tolden men har købt fra usa nogle gange og halvdelen er blevet taget

• #8   30. dec 2015 Jeg har også købt flere ting i både kina og Japan.

Har oplevet af få taget noget i told fra Kina smiley

• #10   30. dec 2015 Det koster 160.- hos PD i toldgebyr smiley

Er der slet ikke nogen pris, kvittering el. lign. i pakken heller, så for man brev om at man skal indsende kvittering så de kan lave told på smiley

• #12   30. dec 2015 Jeg har nu oplevet de flere gange har åbnet pakken - ihvertfald for man pakken udleveret med post danmark tape over det hele.

Men ja, det er helt grotesk!

Ofte så er deres toldgebyr langt over hvad man skal betale til staten.

Bare se den toldafgift jeg fik på 216.- sidst.
    De 160.- af dem var altså til PD smiley

• #14   30. dec 2015 Ja, PD er nogle rigtige svin hvad importvarer angår, kan kun være enig smiley

Kommentér på:
Polerskiver fra ebay ?

Annonce