{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Steffen A
Steffen A
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 4

Vild styling {{forumTopicSubject}}

hej derude
Er i lære som autolakerer, og har købt den første bil (gammel kadett D fra 1979) til at køre lidt i, men ska jo selvfølgelig ha lavet den sygeste slæde, og valget er faldet på en honda civic 5d fra 97`, men jeg kan ikk finde vild nok styling på dk`s hjemmesider, så håber i kan hjælpe med noget sygt grej fra udlandet p.s. prisen har ingen betydning, går 100% målrettet efter at vinde DFB, så er stilen lagt!!!! på forhånd tak for hjælpen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vild styling
  • #1   7. jul 2006 Hmmm.... Nu siger du vild styling.. Der er jo mange veje at gå, når du siger vild styling, tænker jeg jo store luftindtag og spoilere (hvilket efter min mening er ved at være passé). Kig istedet på bilerne i toppen af DFB-feltet i år, den hvide Civic, den mørkrøde Del sol, biler i enkel stil med masser af flotte detaljer, det er det der gør forskellen, ikke om du kører med det største kit.. Masser polerede , forkromede dele, fælge i god harmoni, ren stil, og den rigtige lakering.. Så har du en god chance...

• Steffen A
    Steffen A Tilmeldt:
    feb 2006

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 4
    #2   7. jul 2006 har fundet en 450HK turbo motor, så bilen skal være vild, du ved, fast and furios stilen, den skal være hidsig at se på, og sindsyg at køre i!!!

• #3   7. jul 2006 Eller prøv at få fat i det engelske Max Power, hvor der er masser af reklamer for stylings-firmaer.. Det kan købes i de fleste DSB-kiosker

• #4   7. jul 2006 du vinder sq kun DFB ved at have en stilren bil.... sys ik de biler der vinder er sygt gejlet.... de er malet flot og har stilrent design.... kommer du os længere med end at lægge sindssygt i et stort skørtsæt som alle ka gå ud og købe.....

• #5   7. jul 2006 www.extremedimensions.com
    Det er jeg importør af i DK ... Det er vildt !!

• #6   12. apr 2008 Sådan en autolaker lærling må da tjene godt hvis det er de planer du har smiley

Kommentér på:
Vild styling

Annonce