{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.038 visninger | Oprettet:

G.A.S. Luftundervogn V2 {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er ved at se på en ny undervogn til min polo 6r som kører hver dag.

G.A.S. Luftundervogn V2 har set på den her men vil gerne vide om nogle har lidt erfaringer med luftundervogne de ville de evt fordele og ulemper?

Og om den her undervogn er pengene værd.

på forhånd tak;)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  G.A.S. Luftundervogn V2
  • #1   26. feb 2016 fordele: man kan få den fedeste stance! smiley

ulemper: lortet kan fryse fast, blive utæt, kompressoren kan dø.

• #3   27. feb 2016 Thomas. Skrive nu til Martin Poulsen. Han ved alt om det der

• #4   27. feb 2016 Thomas skrive til mig hvis det så kan du få alle de svar du vil. smiley

• #6   28. feb 2016 Altså nu har jeg haft luft på 3 biler..

Og sælger også kits..

Men hvis man isolere sin hjulbrønd og der sidder en vandudskiller.. Så er det ikke noget problem med vintere..

Men husk at føre slanger inden i bilen så der er lidt som muligt udvendigt..

GAS v2 er med hårdhedsjusterbar støddæmpere..

• #7   29. feb 2016 Hej Thomas.
    Der er flere muligheder for luftundervogn til din Polo 6R.

Når du nu nævner, at du har set på G.A.S. V2, og at den er hårdhedsjusterbar, bør du også få fortalt, at for at justere hårdheden på den, skal du presse dæmperen sammen & dreje i toppen.
    Dette medfører at undervognen skal af HVER gang, at undervognen skal justeres.

G.A.S.'s V2 er med koni dæmpere, og har kørt med dette system i adskillelige år.

Såfremt det var mig, havde jeg ofret den smule ekstra, og var gået hele vejen med HP Drivetech.

Undervognen sænker yderligere, og er bygget med Bilstein dæmpere. Samtidig er kvaliteten markant bedre.
    - Jeg har vedhæftet et billede af HP Drivetechs undervogn til Polo 6R, så du har en chance for at se, hvad jeg mener smiley

Såfremt der er nogle, der har spørgsmål vedrørende luftundervogne, skal de være velkommen til at skrive her eller i en privat besked. Der er ingen dumme spørgsmål.

Mvh. Patrick // The Suspension Company

profilbillede
  • Stig T
    Stig T Tilmeldt:
    jan 2019

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #8   3. jan 2019 hey... jeg har en G.A.S. 2 undervogn på min golf 6. Bagenden vil ikke sænke kun hæve,hvad kan det være??

Kommentér på:
G.A.S. Luftundervogn V2

Annonce