{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polering fyn
  • #1   29. feb 2016 Hvis du selv har modet og du har en garage, så ville jeg klart gøre det selv. Jeg lærte hvertfald af at vælge en for billig polering - http://www.bilpleje.nu/svirvel-maerker-i-bil-lak/

Gjorde det derefter selv og hold da helt op et resultat. Hvis du skal have gjort det ordenligt så taler vi omkring +10.000

• #2   29. feb 2016 10000kr tak for kaffe.. Synes bare det er skide svært at få de sidste hologrammer væk på en sort bil.

• #3   29. feb 2016 Vi ligger ikke på fyn, men Jylland og er bilen ikke slem koster det slet ikke 10000.
    Vi laver en super god polering til ca 2500-3500 med regning.

• #4   29. feb 2016 Den blev malet for 2 år siden. Så det er kun de få vaske ridser, jeg har lavet når jeg har vasket den i hånden

• #5   29. feb 2016 Så går det ikke så galt.
    MJunker.dk du kan give lyd hvis vi skal hjælpe dig.

• #6   29. feb 2016 Man kan sagtens gøre det selv
    Se evt mit lille album har kun nogle få billeder der inde for glemmer at få taget dem smiley

Har en bmw e38 som skal have en tur her inden længe og en audi og måske en gammel veteran

• #8   1. mar 2016 Morten, det koster en helt high-end polering en del steder.
    De bruger så også +30 timer på bilen

• #9   1. mar 2016 Hvis du skal rigtig i dybden med lakken, så er vi oppe i det prisleje, da der bliver brugt flere dage på den. Jeg kommer aldrig til at vælge en polering igen til omkring de 2500kr. Men det forstår I vel også godt efter have set den video jeg linkede tidligere til.

• #10   1. mar 2016 Morten J; hvor mange timer bruger I så på bilen til 2500-3500? Max en 3-4timer, hvis det skal være en god forretning, på de timer kommer I aldrig i dybden med lakken.

• #11   1. mar 2016 Pris og kvalitet hænger mange gange sammen. Men mener bestemt også guld kan købes for dyrt.
    Og min lak er langt fra slem, så tror ikke det tager en prof ret mange timer

• #12   1. mar 2016 Men gør dig selv den tjeneste og se den her video. Du kan købe for billig polering, hvor forarbejdet ikke er gjort.

Der er nogle steps som man ikke skal springe over når man polerer:
    1/2 time vask
    1/2 clay
    1-2 time indpakning

Hvor mange timer er der så tilbage, hvis du betaler 2500kr for en polering? - der er vel et par timer og det er LANGT fra nok (timeløn 500kr).

Men held og lykke, vil bare helst ikke have at du laver samme fejl som jeg gjorde engang.

Go' dag smiley

• #13   1. mar 2016 Tak for rådet. Bruger 3m polermiddel.
    Men kan ikke rigtig enes med de hologrammer. Ved ik om det er lakken som er blød eller om det bare er mig der er "dum"

• #14   1. mar 2016 Jeg arbejder på det gamle Lindø værft på fyn og der er vi så ”heldige” ind i mellem at have en masse malingsnedfald fra når der bliver malet skibe.

De tjener åbenbart godt på at male disse skibe, for de har ikke gjort noget ved problemet endnu og sender os bare afsted til en poler mand hver gang uden det mindste brok selvom vi er pænt mange.
    Kan prøve at vaske den og tag lidt billeder ved lejlighed, men det drejer sig om rød/orange maling på min sort metal bil, på både lak og ruder – hele vejen rundt om bilen, når jeg kører med viskerne lyder det som om det er sandpapir der bliver kørt over ruden, så det er forholdsvis meget der er kommet på.
    Jeg kunne selvfølgelig godt tænke mig en flot ny poleret bil uden selv at skulle anstrenge mig, men den polering vi får er den til de 3000 eller 3500 maks, men nu sidder jeg da og bliver helt i tvivl om det er bedre bare at lade lortet sidde til jeg selv gider bruge lidt tid på at polere den… Hvad siger i?

• #15   1. mar 2016 Jeg kan vælge mellem disse steder at få skidtet poleret, er der nogen her inde der har erfaring med nogen af dem, gode eller dårlige, så hører jeg meget gerne om det smiley

Klaus Hansen Polercenter (odense)

Bilplejegruppen (odense)

Stigs auto og poler (odense)

bilpleje fyn (langeskov)

byens bilpleje (odense eller fredericia)

Fredericia autopleje (fredericia)

• #16   1. mar 2016 Hvis du får hologrammer, så polere du forkert. Jeg er lige startet med selv at polere, og har sikkert en masse at lære endnu, men synes jeg har fået mange gode råd ved at se bilvask.nu 's videoer.
    En sort bil er også noget, der tager tid at holde ren og pæn altid.

• #17   1. mar 2016 Det vil jeg ikke afvise må jo bare prøve mig frem

• #18   1. mar 2016 https://youtu.be/h5Rcm5NztWw

Kommentér på:
Polering fyn

Annonce