{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.946 visninger | Oprettet:

Hjælp til afmontering af plastic {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri smiley
jeg skal have sat noget folie på min fars Peugeot 206, men han vil gerne have noget folie på det plastic rundt om radioen, ur, og A/C-delen, men er der nogen der ved, eller selv har prøvet at pille den af, hvordan den sidder fast smiley Om der er nogle skruer eller om den bare sidder klikket fast smiley

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til afmontering af plastic
  • #2   23. apr 2016 Okay, tak, det vil jeg lige kigge på når det er smiley

• #3   23. apr 2016 min hyundai getz var lavet sådan at jeg skulle pille blæseren af bag fra, altså nede ved padalerne, før jeg kunne tage midterkonsol af . også trak jeg den bare af, den sad med nogle klips. ved ikke hvordan din fars bil er lavet.

• #4   23. apr 2016 da jeg skulle skifte min midterkonsol havde jeg taget et billede .. jeg har markeret hvordan man pillet min ud.. kig om der sidder noget lignende

profilbillede
  • #6   23. apr 2016 Super, mange tak smiley Umiddelbart ser det ikke ud til at blæserne skal afmonteres, men at plastikken bare sidder udenom smiley Men prøver at se på det i morgen, så krydser jeg fingre for at det ikke er så besværligt smiley

Så har jeg lige et andet spørgsmål smiley Må jeg godt oprette et galleri, og skrive i beskrivelsen at det er min fars, eller skal man selv eje bilen man opretter? smiley

• #7   23. apr 2016 held og lykke med det. du skriver bare hvis du har brug for hjælp.
    - man skal eje bilen smiley du kan dog bare oprette bilen uden at skrive det er din fars, ellers bliver den nemt afvist

• #8   23. apr 2016 Jeg siger mange tak smiley

Okay, er en lidt underlig regel smiley Men så opretter vi bare en profil til ham og smider den herind smiley

• #9   23. apr 2016 Det er super simpelt at fjerne, først giver du plastikken der sidder rundt om displayet i toppen et slag opad og så skulle det gerne poppe ud. Husk at fjerne stikket, inden du fjerner det helt. Så sidder der to torx 20 så vidt jeg husker i toppen. Så kan du pille resten af plastikken af. Radioen sidder fast i det plastik men det er nemmere at fjerne den når du har fået det hele af hvis du ikke har de to bøjler til den.

• #10   23. apr 2016 Super, tusind tak smiley

Kommentér på:
Hjælp til afmontering af plastic

Annonce