{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sænkning af VW up
  • #1   27. jun 2016 Du mister garantien på det du skifter - det er klart.

  • #2   27. jun 2016 Okay, men det kun på undervognen eller er det på alt? Altså lejer kødben osv?

  • #3   27. jun 2016 Det er alt i undervognen.. Hvilket også er mest rimeligt. VW skal ikke betale for at nogle mennesker køber en ny bil for at smide noget tilfældigt lort på som ikke er lavet efter korrekte forhold de kan stå inde for.

    Derudover kan det også komme til at have indflydelse på ophæng ved motor, udstødning osv. da de vil pointere at bilen har fået en hårdere undervogn end originalen.

    Men jeg er også nysgerrigt nødt til at spørge - Hvorfor køber man en øko-bil fra helt ny for at bruge flere tusinde kr. på at lave alt muligt ved dem? Jeg spørger fordi jeg ikke forstår det smiley


  • #4   27. jun 2016 Tror bare man bruger alle de penge som man sparer på det, plus det er noget billigere

  • #5   27. jun 2016 Altså som i at man sparer penge på selve bilkøbet, for så at bruge resten på sænkning, fælge, rude-toning osv?

    Jeg var selv overrasket da min kæreste netop fik sin 3 år gamle VW Up vurderet i en byttehandel med forhandler. 3 år gammel, 400000 KM købt fra ny til 135000 Kr - værdi i bytte: 55000 Kr. Det er noget af et skrald at tage på sådan en bil i mine øjne..


  • #6   27. jun 2016 Jaa, men det er jo ens engen mening hvordan man gør det smiley

  • #7   27. jun 2016 Helt enig..:) Spurgte også af nysgerrighed.. Ved mange køber økobil selvom de egentlig hellere vil køre i noget større - og derfor undrede det mig at man ikke finder plads i budgettet til det, når man istedet køber en bil til 130000 fra ny for at bruge 20-25000 på den med det samme...:)

  • Kenneth J
    Kenneth J Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 82
    #8   27. jun 2016 Din køreste må godt nok rulle nogle km Thomas M, hvis hun har kørt 400.000 på 3 år.... smiley

  • #9   27. jun 2016 Ja 400.000 på 3 år er meget så vil sige den UP er solgt godt

  • #10   27. jun 2016 Kender en som fin 60000 for en som havde kørt 30000 men den havde en start pris på 85000

  • #11   27. jun 2016 Sorry smiley Det var 40000 selvfølgelig..:)

  • #12   27. jun 2016 Thomas M nu kan jeg ikke tale for alle men kun for mig selv jeg har selv for 3 mdr siden købt en Hyundai i30 fra 2014 og har da os kastet lidt penge efter den med tonet ruder og sådan jeg gør det ren og skær fordi jeg gerne vil have noget der ikke ligner alle de andre i30'er der køre rundt nu er det os en større bil men vil tro det fordi man gerne vil skilde sig ud smiley sådan har jeg det i hverfaldt smiley

    Og Victor undskyld for spaming smiley


  • #13   27. jun 2016 Husk kommaer og punktum smiley Det er hård læsning for øjnene - og det er ikke ment på en ond måde smiley

    Det jeg egentlig bare undrer mig over er som sagt at man køber en ny bil til de penge og bruger yderligerere penge på at gøre den speciel når der netop kører 100000 rundt af dem i hver by. Så havde jeg, personligt, da valgt at bruge hele beløbet på en anden bil som var lidt mere speciel fra starten smiley


  • #14   27. jun 2016 Hehe undskyld, er ik mester til sådan noget,men hver sin mening jo. smiley

  • #15   27. jun 2016 Ja alle har sin egen mening smiley men sårn er jeg bare, jeg vil gerne gøre lidt ud af min bil istedet for at køre i den samme som alle andre smiley

  • #16   27. jun 2016 Det er netop det jeg vil frem til.. "For ikke at køre i den samme som alle andre" - det er vel den mest solgte bil i DK de sidste mange år.. Hvis jeg endelig, og gud forbyde det, en dag købte mig sådan en øko-bil så villle jeg nok bare lade den være som den er fordi den er købt ud fra at spare penge og ikke for at skille sig ud i gadebilledet smiley

  • #17   27. jun 2016 På med en KW by gepfeffert gevind. Det fortryder du ikke! smiley

    profilbillede
  • #18   27. jun 2016 Selvom den er købt for at spare penge, er det svært at lade være med at skrue lidt smiley

    Jeg kunne hvertfald ikke lade være med at sænke den og smække nogle fælge på.



    profilbillede
  • #19   28. jun 2016 Det er det jeg mener, man kan ikke rigtig lade være vel? smiley

Kommentér på:
Sænkning af VW up

Annonce