{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

Montering af undervogn {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har lige modtaget min undervogn i dag, og er kommet lidt i tvivl angående monteringen.

Ville det være bedst at få et værksted til at gøre dette? eller er det plug'n'play, hvis man bare følger instruktionmanualen?

Angående TÜV, skal der så noters noget i papirene? eller skal de bare være i bilen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Montering af undervogn
  • #1   6. jul 2016 tuv skal noteres

• #5   6. jul 2016 Hvis du ikke har prøvet det før ville jeg nok ikke alene løfte bilen i indkørslen og gå igang en Onsdag aften kl. 20

så skal bilen i den perfekte verden 4 hjulsudmåles og justeres når den er monteret. Det gør flere billige værksteder og dæk firmaer for godt 699-1000,-
    Hvis dette ikke gøres kan følgende være straffen.

Bilen drejer til den ene side.
    Den spiser dine dæk meget hurtigt.
    bilen er så meget ude af sporring at den i evnt regnvejr eller sne vil slår dig ihjel.
    Rattet sidder skævt.

• #9   6. jul 2016 Jeg takker for input!

Jeg har mulighed for at smide den på en lift, og angående sporing er dette påregnet til at være lige efter montering.

Bilen en lille 107'er med AP gevindundervogn. Angående TÜV er der bare nogle papir med...

• #12   6. jul 2016 Okay super!

Så må jeg jo bare i gang med at montere den, når der engang er tid til det

• #13   6. jul 2016 bare husk bilen faktisk ikke er lovlig før det er skrevet ind ?
    om der nogensinde er noget der opdager det før et evt syn eller en indkaldelse her til er tvivlsomt smiley

• #14   6. jul 2016 Vær opmærksom på at ikke alle TÜV papirer er godkendt i DK længere. Der er flere der ikke har kunne få synet deres biler med bla. AP undervogn, hvis der ikke er et KBA nummer på papirene der følger med undervognen.

@KJJ92DK Ja det er meget fint, men hvis du bliver involveret i en ulykke, med en bil som de finder ud af ikke er godkendt, så held og lykke med finde penge til at betale for HELE gildet selv

• #18   7. jul 2016 Kan se på papirerne at det står Technical Service: KBA -X P og så kommer der en masse tal efter?

Kommentér på:
Montering af undervogn

Annonce