montering af ST-line skørter på fiesta {{forumTopicSubject}}
Hej venner.
Kort og godt:
Skal have monteret ST-line skørter på min fiesta engang, har købt sideskørter samt frontskørte (kald det hvad du vil) så mangler egentlig kun det bagtil. Jeg har en kammerat der er autolakør som vil male dem for mig. Så langt så godt.
Min problemstilling:
Jeg har ingen erfaring med at påsætte skørter og kender just heller ikke nogen der har, har købt skørterne ved Astina og fik fortalt at det var nok hvis jeg limede dem på - selvom jeg dog helst så at de også fik en skrue eller to så jeg er sikker på de sidder fast.
Mit spørgsmål:
Kan jeg tage min bil samt skørterne med til et almindeligt autoværksted og lade dem gøre det for mig uden at det koster mig en nyre? Jeg ved at min bilforhandler, hvor bilen er købt, kan gøre det for mig men først og fremmest skal jeg da undvære bilen i to dage (deres udsagn) og så kommer det tilmed til at blive dyrt i timeløn. Det kan også være jeg skal springe ud i det selv, har set lidt videoer på youtube og det ser jo ikke ud til at være raketvidenskab men jeg overlod det helst til en professionel eller en der har erfaring med det i forvejen.
Med venlig hilsen,
undertegnet.
jan 2015
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 93
jun 2012
Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 78
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 4 Biler: 4 Emner: 22 Svar: 396
jan 2015
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 93
Hellere gøre det inden, for ellers skal det omlakeres
jun 2012
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 74 Svar: 1.110
Mine endte med at få et par skruer, da det alligevel er på en racerbil. Men på en gadebil ville det ikke være kønt.
jun 2005
Følger: 2 Følgere: 10 Biler: 4 Emner: 10 Svar: 34
og ellers kast dig ud i det, det er faktisk let, når det passer.., ved ikke om det er til alle, med til mine skørter var der en dåse lim med til hver skørte del,, og det holder.
sep 2005
Følger: 59 Følgere: 217 Biler: 4 Emner: 329 Svar: 6.560
Skørtesæt og des lige skal ALTID tilpasses uanset hvor god en samlelinje er på en bilfabrik har selv de også tolerencer. Så den ene bil kan have et panel der er 1 mm længere end en anden der er 100% identisk. Og det er satme træls at finde ud af det når man har fået det hele lakeret.
Så testfitte det først, når alt passer og er slebet til får man det malet, og klistret på.
jun 2012
montering af ST-line skørter på fiesta