{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

Chris G
Chris G
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16

Hjælp til styling! {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen. Jeg har endelig fået sparket mig selv nok i røven til at købe en bil der er værd at style... man får nemlig ikke meget ud af en gammel Nissan Sunny fra 88 der er mere rusten end en æske søm i det døde hav.

DERFOR! ville jeg høre eksperterne til hvad jeg kan gøre ved denne nye pragtfulde slæde jeg har erhvervet mig.

Lige nu leder jeg efter en standard hækspoiler som jeg kan sætte på som ikke er for høj. bare noget standard. derudover nogen fælge. (det gør ikke noget det er thansen fælge).

Jeg har også nogen spørgsmål vedr. anlæg. Der sidder standard anlæg i nu. bilen er faktisk totalt urørt. så det er lige til at gå til. tror jeg nok. Nu er der jo de her fine knapper i rattet til at styre anlægget med. men virker de stadig hvis jeg skifter anlægget ud? og hvad med det der CODE bavl?

jeg skal også ha skørtesæt på og nogen chrom styling baglygter. den skal ha en ordentlig omgang styling. dog ikke altsammen på en gang da banken stadig rykker i mig rigtig groft efter de penge jeg kom til at låne til bilen.

Kom med jeres ideer! vis evt. jeres egen stylede Astra. Please gør noget mennesker! smiley

PS. Jeg er en almindelig dødelig, udeboende knøs på 22 med masser af gæld og et almindeligt job. så kan i prøve at holde jeres stylingsforslag på et nogenlunde økonomisk seriøst? smiley fx behøver fælge ikke være totalt 50cent til mange tusinde kroner.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til styling!
  • #1   25. aug 2006 Fælge ka du få hos Thansen som du selv skriver... Borbet T - 14 x 8 - de er små men røvbrede

• #2   25. aug 2006 der mange måder og style en bil på. min personlige mening er den clean stil. og ikk for voldsom skørtesæt. og nogle seriøse fælge. fælgene betyder meget når du styler en bil...den kommer til og ligne noget der er løgn, hvis du smider et kæmpe skørtesæt på fra carzone f.ex. og thansen fælge. det er slet ikk mig. det ser billigt ud.
    smid noget orginalt OPC skørtesæt på den, mal den en fed metal sort farve, og smid nogle guld trådfælge på. og få lavet en fed læder kabine. det er lige mig...
    men får nu lige din vogn ind først c",)

• Chris G
    Chris G Tilmeldt:
    aug 2006

#3   25. aug 2006 Min vogn afventer noget godkendelses halløj. jeg har liiiige oprettet min profil herinde smiley

jeg vil også gerne ha den er stilren og lækker. men den bliver ikke malet. ja ganske vist er sort rigtig fed. men det er simpelthen for besværligt at vedligeholde efter min mening. desuden er der alt for mange sorte biler her i området. jeg vil jo gerne skille mig lidt ud smiley

svinet skal også sænkes. så er 17tommer fælge for store? har nemlig kigget på dem her http://www.thansen.dk/products.asp?c=740436719&n=2095255041 de vil klæde slæden tror jeg.

godt at se det ikke kun er mig der er så sent oppe smiley

• Chris G
    Chris G Tilmeldt:
    aug 2006

#4   25. aug 2006 Forresten! Jeg har en Opel Astra G 1,6 fra 1998 i sølvgrå metallic blabla farve. ALT er som nyt på den og der er ikke noget der er blevet rettet. den står som ny. så alt kan laves om smiley

• #5   25. aug 2006 smid nogle 18" johnson på. jo de er ok de thansen fælge. men for 10 k kan du nå rimligt langt angående fælge... kender du ikk OPC skørtesættet til en astra G?

• Chris G
    Chris G Tilmeldt:
    aug 2006

#6   25. aug 2006 min viden om biler er ekstremt begrænset desværre. jeg har en kammerat der er mega bilfan. han vil lave alt på slæden gratis bare for at få lov til at lave noget fedt på en fed bil. og få delene finansieret smiley

Min pizzamand gav mig et tilbud. han kan skaffe thansen fælge til halv pris uanset normalpris og størrelse da de har et samarbejde af en slags. så ville blive glad hvis det kunne blive thansen fælge.

er 18" ikke alt for stort hvis den skal sænkes? det skal jo være sån jeg kan fræse til tyskland efter 10000 bajere i ny og næ smiley

• #7   25. aug 2006 hehe... nej en 18" burde godt sidde på uden problemer. jeg har været til en del opeltraf. der sidder sjældent under 18" på astra G`erne...
    jeg har haft 20" på min uden problemer. nu har jeg nogle brede sataner på i 19" uden problemer. mon ikk du kan få 18" på din så? 19" har jeg også set på en som din

• Chris G
    Chris G Tilmeldt:
    aug 2006

#8   25. aug 2006 det lyder bare fuldstændig vildt. jeg tror aldrig jeg har set så store fælge :S men okay jeg har ikke set efter så meget gejl som jeg gør med en præsentabel bil.

jeg kigger mig omkring efter et par 18" så. hos thansen. det med halv pris du ved smiley

men god damn der er så mange at vælge imellem smiley

hjææææælp smiley

• #9   25. aug 2006 de er fede nok dem du har set på... bare styl din bil med omhu. lov mig det c",)

• Chris G
    Chris G Tilmeldt:
    aug 2006

#10   25. aug 2006 jeg har kigget på lidt af hvert fælge hos Thansen.

Nu kigger jeg efter 18/19" og har skåret udvalget ned til:
    dem http://www.thansen.dk/products.asp?c=740437984&n=2095264603
    dem http://www.thansen.dk/products.asp?c=740437984&n=2095200590
    og
    dem http://www.thansen.dk/products.asp?c=740437984&n=2095184087

Det er sgu et svært valg. ville gerne ha Chrom men de der Lexani fælge er simpelthen bare "for meget". lidt for overdrevne.

bare rolig jeg skal nok style min bil ordentligt så jeg ikke bliver en skændsel overfor Opel entusiasterne smiley

• #11   25. aug 2006 de sidste er fede. tag dem i 19" de skal kunne være der. du fortryder det ikk. bare det der er fede fælge på er nok. den skal selvfølgelig ned i kælderen først

• Chris G
    Chris G Tilmeldt:
    aug 2006

#12   25. aug 2006 Huh? jeg har ikke nogen kælder smiley

mener du sænkes? eller? jeg er lidt langsom... sidder bare og koger og hjernen er for længst koblet fra smiley

ja fælge holder stilen. meeen der skal da lige et par andre baglygter på. så har den også en fin bagdel smiley

• #13   25. aug 2006 hehe ja den skal sænkes...
    er også lidt træt. tror faktisk jeg vil smutte ind i seng..
    men held og lykke med projektet. håber du kommer ind. men smid nogle flere billeder på og tekst. de bliver så glade her inde så c",)

• Chris G
    Chris G Tilmeldt:
    aug 2006

#14   25. aug 2006 Takker det gør jeg lige. regnede ikke med at gøre noget ud af det da jeg lavede denne bruger men det vil jeg da gøre! har rettet det meste. tager lige flere billeder når jeg får tid. De bliver nok lidt kedelige at kigge på eftersom bilen er HELT standard. men tages det skal de da smiley

Hopper også i høet. vi snakkes nok ved her i forummet senere smiley

~Chris G

• #15   25. aug 2006 hvis det var min slæde
    http://www.scs.dk/Sider/Proracing-sider/Opel-side.html
    og så 17" eller 18" black rasor fra thansen
    eller gtr4 med center navet malet guld og selvfølig så stor som muligt mørke eller hvide bilnk og baglygter
    til front et set engle øjne nogle tuner klistermærker på forskærmen

• Chris G
    Chris G Tilmeldt:
    aug 2006

#16   25. aug 2006 Jacob. kan du finde nogen links til de der "engle Øjne"? aner ikke hvad det er smiley

Kommentér på:
Hjælp til styling!

Annonce