{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.177 visninger | Oprettet:

Marc J
Marc J
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 6

Kvalitet af Thansen fælge?? {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg har set et par af Thansens fælge på en anden astra g. Jeg kender godt Thansen og kvaliteten på mange af deres produkter, men en sjælden gang overrasker nogle af deres produkter og være i okay kvalitet.. Men hvordan er kvaliteten af deres fælge?? erfarringer, kendskab? bla. fælgen "RS GT" og "Pro Race 2"..

På forhånd tak!

jensen
7000

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kvalitet af Thansen fælge??
  • #1   29. aug 2006 Søg og du skal finde. Det har været oppe og vende et utal af gange.

• #2   29. aug 2006 Jeg har kun hørt at ders chrom fælge skulle være noget knæk, de andre skulle vidst være ok

• #3   29. aug 2006 DE HOPPER!! er noget rigtig knep at køre med.. DONT DO IT.. der er nok en grund til at de er så billige smiley der er så mange der ikke kan få den afbalanceret ordenligt.. selv efter 4 gange hopper skidtet! :S

• #4   29. aug 2006 mener ik det er fælgene der er så skæve igen. men dækkene er dårlige. meget hårde og skæve...så de hopper en del

• #5   29. aug 2006 en af mine m8´s har rs fælgene, og de holder sku.. han har haft dem i 3 måneder og er rigtig glad for dem.. det eneste problem der har været var at der var en af boltene han fik med til at spænde fælgene ikk passede, men ellers ikk noget.

• #6   29. aug 2006 har så set MANGE af deres flge... og der sidder afbalangserings klodser på 50 gram næsten hele vejen rundt!.. de er mega skæve.. og har hørt folk sige de er knækket mens dde har kørt med dem!... jeg ville aldrig røre dem med en ildtang.. pris og kvalitet går hånd oi hånd!

• #7   29. aug 2006 Det er mærkevare fælge, om man køber dem hos T-Hansen eller vil give mere for dem hos en anden forhandler, ja det er op til en selv...men de dæk som standard følger med giver jeg ikke noget for...så hellere betale lidt ekstra så smider de mærkevare dæk på.

• #8   29. aug 2006 Claus A: det er rigtig nok mærkevare fælge de fleste af dem... Men det er andensorterings fælge, hvilket betyder de fejler et eller andet...

Kender en hos thansen han siger også at nogengange skal der ligges op til fire rækker klodser ved siden af hinanden fordi de tid til anden er vinderskæve...

• #9   29. aug 2006 Hmm, Raze er da deres eget fælg, så hvor god kvalitet det er er der jo dem der har købt skidtet der ved, og jeg har hørt / læs meget om, at de er meget dårlige fælge, de er skæve, revner og knækker. Køber man Borbet og sådan er det vel lige så godt som andre steder, med mindre det er 2. eller 3. sort.

• #10   29. aug 2006 Hvor har du det med at det er anden sorterings fælge, det vil jeg gerne se.
    Jeg har nu aldrig hørt at der skulle eksistere anden sorterings fælge...enten lever fælgen op til fabrikkens kvalitets krav eller også lever de ikke op til deres krav.
    Helt ærlig tror du selv på at Borbet eller andre kvalitetsmærker vil sende fælge på markedet som er skæve eller i en elendig kvalitet og så sætte deres navn og rygte på spil...Det er dækkene der er noname og i en elendig kvalitet.
    Personligt er jeg ikke vild med T-Hansen, men og købe en røvfuld fælge hjem og sælge dem billigere end hvad andre udstyrs forretninger kan sælge dem for, ja det tager jeg hatten af for så andre kan købe fede fælge til en latterlig billig penge - så må de andre blot tage sig sammen, hvis de ikke kan tilbyde samme produkt til samme pris...

• #11   29. aug 2006 HVEM siger det er andensoterings fælge ?????

Hold kæft alle de løse rygter....

Knækkende fælge....

Damn..

4 rækker klodser........tsk tsk tsk tsk tsk..

RYGTER venner....

Jeg er udemærket tilfreds med mine race fælge til 3000,-....

• #12   29. aug 2006 Og det skal siges at thansen har MEGET lort...Meeeen så stopper festen også..

• #14   1. sep 2006 Har selv RAZE modellen i 17" på min bil, og Roadstone i 225/45-W17, og de fejler absolut intet.
    Havde også mekaniker med ind over for netop at kigge dem efter da han satte tingene på,.. ingen fejl fundet,..og selvfølgelig er det ikke andensortering,.. det ville være det samme som at sælge en andensorterings-airbag, hehe smiley

Jeg har før kørt med adskillelige andre mærker, feks OZ, Borbet og lign,.. og der er sgu ikke nogen forskel.

Deres Roadstone dæk holder måske ikke så længe som et dyrere Bridgestone ell lign mærke, men til den pris er det til at leve med. Og de kører fint i piskende regnvejr, og hænger også godt fast i sving, så ingen probs herfra med dem smiley

Iøvrigt er RAZE fælgen en tro kopi af Wolfrace Katana modellen,.. ku' også nemt være at de var bygget samme sted ? Det er bare et spørgsmål om man vil betale for navnet/skiltet smiley

Som Sten K. også siger,..ja, de har meget "bras", men deres alm stylingting er ikke en skid forskellige fra andre steder,..og meget af det er fuldstændig det samme/bygget på samme fabrikker osv,.. forskellen ligger bare i at Thansen har råd til at købe stort ind=billigere, og dermed sælge billigere,..

Min egen mekaniker foreslår tit at man køber tingene hos feks Thansen, da det er det samme man får..

At flere af deres ekspedienter så ikke ligefrem ved særlig meget om biler er så en anden ting,.. det er dog ikke en nyhed, det er fuldstændig det samme i flere andre bilbutikker desværre...

Kommentér på:
Kvalitet af Thansen fælge??

Annonce