1.177 visninger
|
Oprettet:
Kvalitet af Thansen fælge?? {{forumTopicSubject}}
Hej..
Jeg har set et par af Thansens fælge på en anden astra g. Jeg kender godt Thansen og kvaliteten på mange af deres produkter, men en sjælden gang overrasker nogle af deres produkter og være i okay kvalitet.. Men hvordan er kvaliteten af deres fælge?? erfarringer, kendskab? bla. fælgen "RS GT" og "Pro Race 2"..
På forhånd tak!
jensen
7000
apr 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Emner: 111 Svar: 2.012
jan 2006
Følger: 170 Følgere: 166 Biler: 5 Emner: 1.029 Svar: 14.662
jan 2006
Følger: 55 Følgere: 57 Biler: 6 Emner: 103 Svar: 905
jun 2005
Følger: 73 Følgere: 73 Biler: 4 Emner: 74 Svar: 669
jul 2006
Følger: 35 Følgere: 44 Biler: 4 Emner: 238 Svar: 2.545
apr 2003
Følger: 55 Følgere: 58 Biler: 7 Emner: 50 Svar: 3.308
okt 2003
Følger: 11 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 380 Svar: 4.243
jan 2005
Følger: 41 Følgere: 36 Biler: 5 Emner: 68 Svar: 352
Kender en hos thansen han siger også at nogengange skal der ligges op til fire rækker klodser ved siden af hinanden fordi de tid til anden er vinderskæve...
maj 2006
Følger: 54 Følgere: 53 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 324
okt 2003
Følger: 11 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 380 Svar: 4.243
Jeg har nu aldrig hørt at der skulle eksistere anden sorterings fælge...enten lever fælgen op til fabrikkens kvalitets krav eller også lever de ikke op til deres krav.
Helt ærlig tror du selv på at Borbet eller andre kvalitetsmærker vil sende fælge på markedet som er skæve eller i en elendig kvalitet og så sætte deres navn og rygte på spil...Det er dækkene der er noname og i en elendig kvalitet.
Personligt er jeg ikke vild med T-Hansen, men og købe en røvfuld fælge hjem og sælge dem billigere end hvad andre udstyrs forretninger kan sælge dem for, ja det tager jeg hatten af for så andre kan købe fede fælge til en latterlig billig penge - så må de andre blot tage sig sammen, hvis de ikke kan tilbyde samme produkt til samme pris...
okt 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 118 Svar: 713
Hold kæft alle de løse rygter....
Knækkende fælge....
Damn..
4 rækker klodser........tsk tsk tsk tsk tsk..
RYGTER venner....
Jeg er udemærket tilfreds med mine race fælge til 3000,-....
okt 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 118 Svar: 713
aug 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 2 Emner: 2 Svar: 57
Havde også mekaniker med ind over for netop at kigge dem efter da han satte tingene på,.. ingen fejl fundet,..og selvfølgelig er det ikke andensortering,.. det ville være det samme som at sælge en andensorterings-airbag, hehe
Jeg har før kørt med adskillelige andre mærker, feks OZ, Borbet og lign,.. og der er sgu ikke nogen forskel.
Deres Roadstone dæk holder måske ikke så længe som et dyrere Bridgestone ell lign mærke, men til den pris er det til at leve med. Og de kører fint i piskende regnvejr, og hænger også godt fast i sving, så ingen probs herfra med dem
Iøvrigt er RAZE fælgen en tro kopi af Wolfrace Katana modellen,.. ku' også nemt være at de var bygget samme sted ? Det er bare et spørgsmål om man vil betale for navnet/skiltet
Som Sten K. også siger,..ja, de har meget "bras", men deres alm stylingting er ikke en skid forskellige fra andre steder,..og meget af det er fuldstændig det samme/bygget på samme fabrikker osv,.. forskellen ligger bare i at Thansen har råd til at købe stort ind=billigere, og dermed sælge billigere,..
Min egen mekaniker foreslår tit at man køber tingene hos feks Thansen, da det er det samme man får..
At flere af deres ekspedienter så ikke ligefrem ved særlig meget om biler er så en anden ting,.. det er dog ikke en nyhed, det er fuldstændig det samme i flere andre bilbutikker desværre...
Kvalitet af Thansen fælge??