{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

Peter j
Peter j
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8

Carina styling? {{forumTopicSubject}}

hey.

Står og skal købe første bil, har overvejet en Carina fra 94.. Kan det betale sig, at købe en og style den? er 40-50k nok til styling?

Ellers er der en Celica fra 90.. som kommer lidt ind i billedet, men ville lige hører hvad i har at sige smiley

Håber i kan hjælpe mig lidt..

ps. Ice/anlæg er ikke ment som styling smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Carina styling?
  • #1   26. maj 2004 Tag CARINA´en smiley

• #2   26. maj 2004 Man kan få mange fede ting til en Carina E. Det rimelig nemt og style den, og ikk så dyrt. Så den ville jeg ta

• Peter j
    Peter j Tilmeldt:
    maj 2004

#3   26. maj 2004 Har siddet og regnet lidt på det, og man kan da få en hel del styling til den for 50.000kr smiley Kan det passe der kun kan sidde 17 "alu på?

• #4   26. maj 2004 Hey Peter

Jeg er allerede den heldige ejer af en Carina E. De kører sgu godt, det er der ingen tvivl om. Så sådan en ville jeg vælge da den også er ret praktisk. MHT fælge ville jeg anbefale 17" med dækstørrelse 205-40-17" den størrelse er den rigtige. Der er også nogle carina´er der har 18" på. Du kan finde dem her på Bilgalleri.dk.
    MHT Styling kan jeg godt lide Toyotas egen mærke TTE. Det passer ganske godt til bilen, og er ikke vanvittigt dyrt.
    Du kan sikkert også få en masse gode råd på Toyotaextreme.dk. Der er altså en del der har VIRKELIGT godt styr på styling til Carine E.
    MHT Prisen tror jeg godt at incl Fælge, skørter og sænkningssæt og lakering, burde det sagtens kunne lade sig gøre for 40k. Og så mener jeg at der burde være en del penge i overskud.
    Men Held og lykke med Projektet, det lyder spændende.
    Hilsen Martin

• Peter j
    Peter j Tilmeldt:
    maj 2004

#5   26. maj 2004 Jamen det lyder godt.. Jeg tror, jeg venter med lakering og skøter, som det sidste. Men ellers alt det andet skal nok komme smiley

Skal man ikke være medlem inde på toyotaextreme for at kunne skrive derinde?

• #6   27. maj 2004 Hej Peter

Jo, det skal du vist men jeg synes jeg har læst for et par dage siden at der er åben for tilmeldinger igen.
    Det koster vist kun noget hvis du vil være VIP medlem.
    Men det ville være en god idé, for der kan du få en masse gode råd fra folk der ved MEGET om toyota.

Kommentér på:
Carina styling?

Annonce