{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

bjarne j
bjarne j
Tilmeldt:
26. jul 2007
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 28

toyota sæder {{forumTopicSubject}}

Hej på forum..?
Jeg har en carina e, jeg gerne vil ha et andet føresæde i, pga. Dårlig ryg. Har tænkt på, som en mulighed, måske et supra mk3 sæde...de ser behagelige ud, eller måske corolla gsi sæde? Men er der nogen herinde der ved, om de passer ? Eller nogen der har en go ide, for jeg er jo ellers glad for "rina'en".
mvh. Bjarne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  toyota sæder
  • #1   16. jun 2017 Jeg har et sæt TwinCam forsæder stående, hvis det kunne have interesse, har selv bøvl med ryggen, og synes man sidder dejligt i dem, specielt med sidestøtten, ved ikke om de passer i en Carina, men har da set dem sidde i både den nye model GSi Corolla, Starlet, Sportsvan og en Avensis.

  • bjarne j
    bjarne j Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 28
    #2   16. jun 2017 Hej, okay, det lyder spændende ? desværre kommer jeg oppe fra nordjylland så jeg kan ikke lige komme til sjælland ? men tak for ideen ?

  • #3   16. jun 2017 Synes også man sidder godt i BMW's M-sæder, Ford's cosworth Recaro sæder og så alt hvad der kommer fra Volvo smiley

  • bjarne j
    bjarne j Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 28
    #4   16. jun 2017 Hej henrik ja det er rigtigt...jeg har faktisk et flot recaro sæde stående. Men da jeg slås meget med ryggen, kan jeg ikke overskue at lave en ramme dertil. Jeg har snakket med div. Firmaer om at monterer et recaro, og det vil de have ca. 4000kr for. Det har jeg ikke penge til, så derfor tænkte jeg at man måske kunne finde noget der passer i bilen...

  • #5   16. jun 2017 Hvis du nu finder et sæde hvor der er skinner og det hele med til, fra den bil det kommer fra, så tænker jeg det er rimelig overskueligt at få monteret i bilen smiley

  • bjarne j
    bjarne j Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 28
    #6   17. jun 2017 Ja, det er rigtigt nok ? jeg må nok bare prøve mig lidt frem og se hvad som kan lykkes ?

Kommentér på:
toyota sæder

Annonce