{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folie til interiør
  • #1   10. aug 2017 Du skal bruge en indpaknings folie. Dog er det ikke alt plast det kan hæfte på

• #2   10. aug 2017 Bare kom lidt rudelim ind under

• #3   10. aug 2017 Carwraps: Tak smiley Ved du om der er nogle fysiske butikker man kan købe sådan noget I? Kan kun finde webshops eller steder der har det med blomster smiley

Aries: Jeg vil helst undgå lim, da det skal kunne pilles af igen hvis bilen skal sælges på et tidspunkt (Jeg ved godt at der er lim på selve produktet) smiley

• #4   10. aug 2017 Nu kender jeg ikke databladet på rudelim, men lur mig om der ikke er noget i rudelim der kan opløse pvc'en eller andet i folien. Indpakningsfolie kan du købes hos mig eller en hvilken som helst anden skiltevirksomhed smiley

• #5   10. aug 2017 Ville hjertens gerne kigge forbi, men kan se at du bor i Nordlylland og jeg bor i Nordsjælland, så det er måske lidt langt at køre smiley
    Jeg prøver at lede efter en skiltevirksomhed i nærområdet. Tak for hjælpen smiley

• #6   11. aug 2017 Helt i orden smiley har en samarbejdspartner i Brøndby der hedder CPH Wrap han kan hjælpe dig smiley men for Guds skyld hold dig til mærker som Avery, oracal, Hexis eller 3M. De andre Kina folier er ufattelig ringe

• #7   11. aug 2017 Har du overvejet at kigge i retning af PlastiDip eller andet lignende produkt?
    Jeg har selv god erfaring med det, når det er til små dele. F.eks. er det helt perfekt til emblemer smiley

• #8   11. aug 2017 Carwraps: Jeg prøvede at køre i Bauhaus og købe deres. Det holder nok ikke så længe, men så har jeg i det mindste noget erfaring smiley Det er rimelig let at arbejde med, men jeg er ikke sikker på at det holde så godt som det "rigtige".

Martin J: Ja jeg overvejede PlastiDip, men synes at jeg er stødt på flere der har været utilfredse med det når det bliver brugt indvendigt. Jeg skal derudover ikke have lavet nogle kringlede små ting. Det er blot til interiøret omkring radioen og så listerne smiley

• #9   11. aug 2017 Alt det der er sølvfarvet på den her, er campagne-farvet på min smiley Jeg så så samtidig har skiftet standard radioen ud med en sort touchscreen, så *måtte* jeg jo også ændre farve på resten smiley

profilbillede
  • #10   11. aug 2017 Er ikke sikker på at det fra bauhaus er en indpakningsfolie. Tænker den kun er til plane flader. Og er den det. Så vil det springe op før eller siden smiley noget med om folien er monomerisk eller polymerisk (fagsprog)

• #11   11. aug 2017 Den er helt sikkert kun til plane flader så som bordplader, vindueskarme, simple møbler etc. Men det er okay. Det holder det det holder og så har jeg erfaring til når det skal laves igen. Det har kostet 70,- for at kunne lave hele interiøret (kan ikke blive færdig før min DIN2 ramme kommer), så det er heller ikke fordi at det ruinere mig smiley

Når det begynder at give slip, så køber jeg den ægte vare. Mange tak for svar og hjælp smiley

• #12   16. aug 2017 Det holdt lige præcis til i dag før det begyndte at give slip og prøve at rette sig ud i kanterne smiley Havde regnet med at det i det mindste holdt et par måneder eller et halvt år. Men så må jeg jo i gang med den ægte vare smiley

• #13   16. aug 2017 Det er der ikke andet for smiley

• #14   24. aug 2017 Husk at affedte grundigt inden du monterer. En ren flade gør 70% af jobbet.
    Obs.. Jeg har meget gode erfaringer med biltama's carbonfolie.. Både til indendørs og udendørs brug smiley

• #15   26. aug 2017 Jeg affedtede med rensebenzin, så det burde have været fint. Problemet var at det ikke ville holde formen rundt om hjørner etc.
    Biltema har (i hvert fald på deres hjemmeside) desværre heller ikke noget helt sort.

• #16   26. aug 2017 Det med rudelimen var bare en dårlig joke.

Har selv brugt kina stickerbomb og det virker ganske fint med en smule varme

• #17   26. aug 2017 rensebenzin er ikke affedtende. Det efterlader en fedtet overflade. smiley
    brug evt. acetone, denatureret sprit, isopropyl alkohol. Personligt er jeg mest til isopropyl..

• #18   26. aug 2017 Isopropylalkohol er faktisk det eneste rigtige, eller producentens eget, hvis man vil bibeholde garantien. Læs evt. Databladet på det respektive mærke smiley

Kommentér på:
Folie til interiør

Annonce