{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

Xenon defekt efter 4 gange med uoriginal lygtehus {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Golf 4 2,0 2001 AQY

Som på billedet har keg en af de uoriginale lygtehus monteret. Har xenon i dem. Har lige monteret den 4 sæt. Og dagen efter virker højre side. 4 gang er det sket. Og er noget til det punkt. Jeg smider originale lygter på indtil jeg har fået fat i R32 lygter

Men at mit lys det går 4 gang i højre side. Kan det være ledningsnettet eller kan det være ledningerne i lygten. Der aldrig været noget. Lige indtil for 2 måneder siden?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xenon defekt efter 4 gange med uoriginal lygtehus
  • #1   10. sep 2017 Jeg tror du har en dårlig stel eller en forkert spænding til din højre forlygte, hvis den laver samme nr 4 gange. Lav en frisk stel og mål spændingen så tæt på pære/fatning som muligt og mål så ved stikket til forlygten og sammenlign.

• #2   10. sep 2017 Er det ikke igennem minus ledningen der går videre til stel?

Men ja kan prøve at måle.

• #3   10. sep 2017 Minus/Stel er det samme.
    Men jeg har før set xenon bokse brænde af pga stellen i original ledningsnet har været dårlig, da det er lidt mere fint følsomt, specielt de billige kits holder ikke længe.

• #4   10. sep 2017 Ja det rigtigt. Har altid haft de billige uden problemer. Så købte jeg en ikke kopi xenon kit. Brændt af. Så fik jeg en ny gratis af sælgeren. Brændt af. Så fik jeg min kammerats originale der har sider i en R32 forlygte. Også brændt af

Kommentér på:
Xenon defekt efter 4 gange med uoriginal lygtehus

Annonce