{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Læder Rat
  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
  • #2   12. sep 2017 Evt. kan du starte blot med at rengøre det. Opløs nogle sæbespåner i meget varmt vand og brug en opvredet fnugfri klud til at vaske af med. Tør efter med ren klud. Hvis rattet er slidt slipper du nok ikke for at bruge noget læderpleje af en art. Jeg har ingen erfaring med læderpleje med farve i, men pas på, at det ikke efterfølgende smitter af. Start evt. med alm. læderpleje uden farve.

  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #3   12. sep 2017 jeg har brugt ovenstående, når rattet er mættet poleres det op med microfiberklude så smitter det ikke af, efterfølgende kan det vedlgeholdes med ufarvet læderfedt, ps det bliver dejligt blødt at holde ved...

  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #5   12. sep 2017 berg: bliver det ikke hård og glat af at få lak, krakelerer det ikke efter nogen tid ?

  • #6   12. sep 2017 #1 Det giver også den sorte farve tilbage? På mit rat, mangler farven også nogle stedder dvs. Meget slidt?... Jeg kan se den hedder coloured line, det indikere jo den farver sort. Hvordan ser leverings tiden ud hos dem?

    Jeg havde egentlig håbet, der måske var nogle produkter jeg kunne hente i en fart smiley

    #2 Det er ikke nok desværre.

    #4 Den guide virker lige lovlig lang smiley



  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #7   12. sep 2017 1# ja den der er vist er sort..

  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #9   13. sep 2017 berg, hvilken lak taler du om, link venligst, da jeg ikke umiddelbart kan finde den smiley


  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #11   13. sep 2017 Berg, tak for link, er det en form imprægnering der går i fobindelse med læderet eller er det en "lak" der lægger sig ovenpå læderet ? har altid ment at lak er noget der lægges på til sidst som "hinde" over materialet og kan derfor ikke forstå at man efterfølgende kan give rattet læderfedt som vedligeholdelse da det så ikke vil trænge gennem "lak"overfladen ? smiley

Kommentér på:
Læder Rat

Annonce