{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Gevindundervogn knirker {{forumTopicSubject}}

Hey BG! jeg har lige erhvervet mig sådan en K-sport undervogn fra tyskland til min mitsubishi galant fra 1997. Den er monteret efter alle kunstens regler, og ikke pryglet til jorden. I dag har vi så haft "udflugt" gennem min uddannelse, og vi kørte af klassiske jyske grusveje. hvor jeg selvfølgelig har ramt huller.

Af en eller anden grund er min højre bagdæmper nu begyndt at knirke, man kan høre det hvis man sætter bilen i sving, belaster fjederbenet, eller køre normalt landevejs/bykørsel (langsomme hastigheder) Hvad i alverden kan det være, og hvordan får jeg det til at holde op igen???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gevindundervogn knirker
  • #1   13. okt 2017 det plejer ikke være fjedren/støddæmper der knirker. nu når der kommer gevindundervogn på. bliver den jo noget laver . og selve bøsninger i bærearme og bagbro kan knirke .det du kan gøre er at løsne bærearme/bagbro/bøsninger bag så bøsninger kan følge med op og så spænde bolten igen vis du forstår hvad jeg mener smiley

  • #2   13. okt 2017 ja, altså spænde med bilens belastning smiley men det er nemlig gjort, og måneden for inden fik den polyethan bøsninger bagi, samtidig med sprit nye bærearme og bagbro? jeg skal ikke udelukke at det kan være der, men jeg synes det ville være mærkeligt hvis det var smiley


  • #3   13. okt 2017 okay da du monteret de nye bøsninger husket du at smøre dem godt ? for de er kendt for at knirke vis ikke de er smurt godt i fedt. har monteret mange på 4×4 . og de begynder at knirker efter kort tid vis ikke de var smurt

  • #4   13. okt 2017 De skal bare have 1 kilo smørelse de bøsninger, ellers knirker de, har stået i samme problem

  • #5   13. okt 2017 poly bøsninger ,vil meget gerne knirke .

  • #6   17. okt 2017 de er smurt da de blev installeret smiley jeg tror det var snask, for den stoppede på en tur til randers, og har ikke gjort det siden smiley


Kommentér på:
Gevindundervogn knirker

Annonce