{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RC eller GTI kabine til Peugeot 206??
  • #1   9. jan 2018 Det er en forholdsvis sjælden model i Danmark, så du skal nok finde den tykke pengepung frem og kigge forbi Ebay Uk. smiley

  • Nicklas K
    Nicklas K Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   9. jan 2018 Tror du ikke jeg kan være heldig at der måske er en der ligger inde med en?

  • Nicklas K
    Nicklas K Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #4   9. jan 2018 Tak, tror i at GTI kabine eller læder er nemmere at finde?

  • #5   9. jan 2018 hej.
    jeg har en RC kabine i min 206 det kunde godt været den var til salg hvis prisen var den ragtige smiley


  • #6   10. jan 2018 der er himmelvid forskel på GT/GTI og RC/GTI180 sæderne.

    RCeren støtter helt vildt, og holder en fast, GT/GTI er ikke dårlige sæder, man sidder godt, men det mere komfort end sport.

    husk RC modellen er specifik i DK, i udlandet hedder den GTI180.
    jeg fandt min i UK for en 7-8år siden, pga den kunne hentes hjem for det halve af hvad de stod til her. i dag er prisforskellen udvisket.

    husk Solskærmen over instrumenthuset, den er i læder og giver et helt andet look i kabinen.

    du kan se billederne i mine fotoalbum/biler, havde RC sæder i alle mine 206ere (samme kabine jeg flyttede med over i en ny)

    husk en GTI/GT er med 5 pladser, en RC kabine er kun med 4 pladser (der er ikke plads i midten bagtil)


  • Nicklas K
    Nicklas K Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #7   10. jan 2018 Jeg ved godt ser er forskel på RC og GTI kabinen mens lige nu har jeg en kedelig stof kabine så en anden af de to ku være meget lækkert

  • #8   10. jan 2018 husk dørsiderne og handskerumsklappen så, ellers ser det dumt ud.

    jeg brugte dem fra min GTer der er med grå alcantara


  • #9   19. jan 2018 du nævnte også læder kabinen, så tænker du mener fuldlæder kabinen fra en Griffe model, men bare så du ved det, de er næsten sværere at finde end RC kabinen smiley

  • Nicklas K
    Nicklas K Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #10   19. jan 2018 Tak for hjælpen

Kommentér på:
RC eller GTI kabine til Peugeot 206??

Annonce