{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
349 visninger | Oprettet:

komplet skørtesæt til vectra a {{forumTopicSubject}}

hej jeg overvejede at bestille et komplet skørtesæt til min vectra a hos bilstyling.dk men efter at have læst her på forummet tør jeg ikke at bruge pengene der nogen der kender et andet sted hvor man få et komplet kit til rimelige penge?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  komplet skørtesæt til vectra a
  • #1   9. okt 2006 har handlet hos wundergeil.dk hende kan du godt stole på super flink og meget hjælpsom mvh Dennis

• #2   9. okt 2006 Dennis S. N okay fint nok det ærger mig bare at man skal give så meget ekstra for tingen der end hos bilstyling.dk men når man nu ikke kan stole på bilstyling.dk så kan man vel blive tvunget til det

• #3   9. okt 2006 du kan ikke sammeligne priser hvis det ikke er de samme produkter. Kender ikke wundergeils produkter, men bilstylings havde ry for en meget dårlig pasform. Husk bare fordi to kofanger har samme design kan kvaliteten jo være vidt forskellig. Det er ulempen ved alt det kopistyling i glasfiber, der er dukket op de seneste år.

Skulle nu ikke mene at wundergeil er så slem med priserne

• #4   9. okt 2006 køb noget der er org. evt fra en 2000 16v istædet for det andet, det plejer at være kopi vare og pasformen er derefter.
    har set det på div biler, og min mening er at det er penge ud af vinduet. (kopi vare)

• #5   9. okt 2006 Thorbjorn E de ting hos bilstyling.dk og wundergeil.dk er de samme både design og navn så går ud fra at det er de samme slags og fra samme firma skulle jeg købe sættet ved bilstyling.dk koster det ca 3500 kr men skulle jeg købe det samme hos wundergeil.dk render det over 6000 syntes det er en stor pris forskel på det samme

• #6   9. okt 2006 Bo P har allerede vectra 2000 skørtesæt på men det er jo ikke fedt:P

• #7   9. okt 2006 ok kender ikke de forskellige priser men har ikke handlet med bilstyling.dk før og ja der står en del om dem herinde på bilgalleri...
    jeg forstår godt dit problem, er det meget der er forskel i prisen,,?
    håber du finder ud af det mvh Dennis

• #8   9. okt 2006 Dennis S. N

der er ca 3000 kr i forskel i priserne jeg vil godt give ekstra for at få en god kundeservice men 3000 kr ekstra det er altså lige lovligt meget

• #9   9. okt 2006 ok, ved som sagt ikke hvor de to firmaer fåer deres dele fra. Kommer dit 2000'er sæt evt. til salg

• #10   9. okt 2006 Thorbjorn E ja det gør det jo nok hvis jeg finder et nyt;)

• #11   9. okt 2006 oki det squ meget, jeg forstå dig squ godt, prøv at ring til bilstyling og hør om de har vare lager og om du kan aftale med dem at hvis varen ikke er i hus inden en hvis dato så gå handlen retur på skrift.. meget vigtigt...
    håber du få det du skal bruge mvh Dennis

• #12   9. okt 2006 Dennis S. N ja okay det tror jeg at jeg vil gøre

• #13   10. okt 2006
    Lige for at sætte noget på plads, så bruger mig og Bilstyling IKKE den samme leverandør.....

• #14   10. okt 2006 Wundergeil ! nej men tilfældigvis har jeres skørtesæt til en vectra a samme navn ? og udseende

• #15   11. okt 2006
    Thomas,

Bare fordi det hedder det samme er det ikke ensbetydende med at det kommer fra samme leverandør. Det kan være at producenten er den samme, men leverandører kan der vøære mange af.

Skørter findes som regel i 1. og 2. sortering, ligesom noget tøj. Den første sortering i skørter er dér hvor formen er ny og frisk og hvor man starter med at støbe skørter og dér hvor pasformen bliver bedst.

Efter et stykke tid, så bliver formen ældre og mere misdannet og de skørter som kommer ud derfra har som regel dårligere pasform.

Det kan f.eks. være forskel på prisen hos de forskellige leverandører.... Ikke fordi jeg behøver at forsvare mine priser, men så ved det du - kvalitet og pris hænger som regel altid sammen.

Kommentér på:
komplet skørtesæt til vectra a

Annonce