{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Farvede blå forlygte pære, hvad har i? {{forumTopicSubject}}

Forleden var der en der skrev lidt om de blå farvede h4 pære man ku få og nogle postede links, og nogle har tilsyneladene prøvet flere og nogle hed sågar 7500 kelvin eller noget.

men hvad har i der ude jer der har dem,
hvad for nogle ser best ud ellre holder best i jeres øjne ?

kan i dele jeres erfaring lidt måske ?

mvh

mis

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farvede blå forlygte pære, hvad har i?
  • #1   23. okt 2006 Vil varmt anbefale Osrams Cool Blue, MEN de lyser IKKE BLÅT de lyser bare meget hvidt...

• #2   23. okt 2006 Xenon på, gir også bedre lys en det andet

• #3   23. okt 2006 ja thomas men mit budget siger ikke xenon lige nu vi kan ikke alle være single med en 40 kvm lejlighed og 35000 i månedsløn at gejle bil for smiley

mis

• #4   23. okt 2006 de er ikke så dyre igen smiley

• #5   23. okt 2006 Ja nu kan jeg så godt blive lidt forvirret

Osram har foreksempel laver deres COOL BLUE
    som skulle ligne lidt xenon

OG JA jeg ved godt det ikke er rigtig xenon

men cool blue skulle da give en en ide om det lidt blålige skær ikk.

læser man så her

http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=020-023-00642108

står der at den er på 4000k

og hvis jeg kigger på skemaet her

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/17/Color_temp2.png

så er 4000k ski da gul eller er jeg helt faldet af pinden ?

mvh

mis

• #6   24. okt 2006 Hehehe osram Cool Blue, lyser ikk blå overhovedet som Rene sagde, ved ikk jeg synes seriøst osram snakker lidt for meget med deres pære og reklamer med at de har Xenon look, for det har de slet ikk overhovedet.

Vil også sige at jeg er lidt uenig med i at de lyser hvidt, jeg havde osram cool blue på min 206´er, i mine angel eyes, hehe og jeg prøvede så og samligne, hvor jeg prøvede og sætte bare den ene pære i, tænde for lyset og nej hehe jeg ku slet ikk se nogen forskel overhovet.

Så til MIS, køb Xenon vidst du ikk har råd, så spar sammen lad det tage den tid det tager, for duvil slet ikk ku se forskel ved og købe de cool blue pære.

Og tro mig den dag du har fået købt sættet, så vil du blive sp glad for det, tro mig !!

Det er virkelig også en ting som jeg savner utrolig meget, og ha på min nye bil, men skal oz bare skiftet inden den mørketid virkelig rammer os, for som alle siger så gir det MEGET bedre lys !!

• #7   24. okt 2006 Att Mis.

Du kan købe de pærer af mig, altså dem på 7500 kelvin, og de er IKKE gule overhovedet, men netop meget blå/hvide til 190 kr pr sæt, har også 5 watts glassokkel pærer i samme farve til 50 kr for 2 stk. tlf 20632972

Kommentér på:
Farvede blå forlygte pære, hvad har i?

Annonce