{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

Sænkning til Kadett E - hvad størrelse {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg overvejer at smække et sænkningssæt på min kadett e, den er meget højt oppe efter den har fået skørter på og derfor syntes jeg der skal sænkning på.
Jeg har lige købt nye støddæmpere men ved ikke om det er iorden kun at skifte fjedrene.

Hvad stærrelse sænk ning skal jeg have? syntes det er lidt voldsomt det største. Mener det hedder 60*60

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sænkning til Kadett E - hvad størrelse
  • #1   6. nov 2006 Men hvor meget er en 40mm fordi syntes min kadett er meget meget høj og det er med sideskørter på.
    Jeg øsnker dog stadig at kunne køre over forskellige ting så derfor skal den ikke skamsænkes

• #2   6. nov 2006 det kommer også an på hvilken størrelse dæk du køre med? og om du har lavet dine skærme om??

men igen så skal du tænke på hvis du sænker mere end 40/40 og de ikke er tûv godkendt så skla du skifte til syn.. du kan evt se inde på min koksgrå kadett den er sænket 60/60 også med forkortet støddæmper...

• #3   6. nov 2006 jeg køre med 195*45*15 mener jeg de hedder og nej skærme er ikke bygget om. Hvis det er nødvendigt bliver de det.

Syntes din kadett er fornuftig nok men er det meget forskel fra 40/40 til 60/60?

• #4   6. nov 2006 der er ikke de vilde forskel, efter sigende 2cm... men hvis du bare vælger 40/40 så er det lovligt og du er fri for og skal skifte støddæmper igen...den gamle røde kadett jeg havde den havde jeg ikke sænket og havde også 195/50-15 og den gik på hvis vi var for mange bagi.... men det kommer selvfølgelig også an på hva ET-mål dine fælge har... men den bliver godt skudt ned hvis du sænker den 60/60, ved min lå godt på vejen med det også tårnstiver... men skulle alligevel passe lidt på hvor man kørte over..

• #5   6. nov 2006 Henrik K. Sådan er det jo ikke. Du må sænke en bil 120/100 hvis du vil. Der skal bare være 50cm eller mere fra det nederste af forlygten, og ned til jorden.. Hvis der er tågelygter på, skal der være 25cm fra de, og ned til jorden

• #6   6. nov 2006 Lars du skal stadigvæk have Tüv godkendelse på det hvis du sænker den mere end 40/40... ligeledes skal du have forkortet dæmper hvis det er sådan...

Men på den korsgrå jeg havde, der havde jeg sænket 60/60 og så 18" alu... der sad 215/35-18 dæk på med ET40.. det var så med udbygget skærme

• #7   6. nov 2006 okay så hvis jeg har en 40/40 kommer det ikke til at se åndsvagt ud?

SpEEEdY: Min kadett ser ud ligesom din gjorde før sænkning og syntes det ser helt åndsvagt ud at den svæver og har 10 cm rundt i hjulkassen hele vejen.

Kommentér på:
Sænkning til Kadett E - hvad størrelse

Annonce