{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.357 visninger | Oprettet:

Camouflage wrap. {{forumTopicSubject}}

Halløj BG.
Jeg går lidt og drømmer om at få min Ford Fiesta ST-Line “pakket ind” i noget form for camouflage/militær folie. Nogen der kender nogen der kan gøre det til en ok pris? Eller som selv kan? Så det selvfølglig også bliver noget ordentligt. (Helst omkring Østjylland)
Jeg har fået tilbud fra diverse steder, og der hedder prisen 17000-20000..
Hvilket jeg skulle mene er en smule i overkanten.
Ser frem til svar jeres svar smiley


Kommentarer på:  Camouflage wrap.
  • #1   6. aug 2018 For en fuld indpakning skal du ikke regne med at det kan gøres meget billigere, end de tilbud du har fået...

  • #2   6. aug 2018 så må du igang selv, hvis du ikke vil betale det som det koster.

    Du skal være opmærksom på at det ikke bare lige er at wrappe en bil, dertil kommer adskillelse, rengøring affedtning, wrap, montering af dele igen. ellers find en af de Abdullah wrapper der gør det for 6000, hvor lortet springer op igen og du har skæremærker i bilen. Dertil skal det siges at en rød og hvid bil er lort at pakke ind, da der også skal folie på i døråbninger og div steder


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.588
    #3   6. aug 2018 Som Niko skriver, så koster det at få pakket bilen ind (Folien i sig selv er jo ikke helt billig), og hvis du vælger en af de billige, eller dem som ikke aner hvad de laver, så kan du risikere at få noget der er lige så lækkert som dette..
    https://youtu.be/5aI-UXyqIG4?t=6
    Eller værre!
    Så enten betaler du hvad det koster, ellers går du i krig selv smiley


  • #4   6. aug 2018 http://www.mach01.com

  • #5   6. aug 2018 Hmm ærgeligt.. jeg syntes bare at have hørt at det kostede omkring de 12000 for et par år tilbage.. men som sagt det er også et par år siden.

  • #6   6. aug 2018 Der har været firmaer der lavede reklame på 10-12000 Kr. på mikrobilerne for nogle år siden, men de større biler har ikke været i det niveau.

    Det er nu også sjovere at give 17000 Kr ved et sted hvor du kan brokke dig over finish og kvalitet i stedet for ved et sted der tager 10000 Kr og du får noget der ligner lort og hvor de er ligeglade bagefter.


Kommentér på:
Camouflage wrap.

Annonce