{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.698 visninger | Oprettet:

BMW E39 styling {{forumTopicSubject}}

Hej ..

Har lige købt en E39; som hyggebil, 528i med aut.

Men den kunne godt bruge et lille pift..

- kan jeg skifte mine tågelygte pærer til LED -hvad skal de hedde eller gerne link?

- Vil gerne have diode baglygter, ikke alt for Jonny-Brian? Link

- nr-plade lyset til noget hvid diode?

- så skulle den gerne sænkes lidt, men hvor meget? Skal kunne køres, men os gerne så det kan ses

- Hvad skal der til for at lave positiv camber?

Håber i kan hjælpe jer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E39 styling
  • #1   10. sep 2018 Jeg gider ikke linke til ting der er 10000 forskellige ting til salg af over alt på nettet. Alene google sender dig i retning af bl.a. Schmiedmann og Koed som ikke laver andet end at sende BMW dele.

    Den kan nok klare en 40/40 sænkning uden at skifte dæmpere, over 40 skal der andre dæmpere på. Men da det er en ældre dame skal du ikke være sikker på at 40 i sænkning ligner særlig meget da undervognen garanteret er faldet 15-20 med alderen.

    Og hvorfor dog lave positiv camber?


  • #2   11. sep 2018 Positiv Camber WUT smiley

  • #3   11. sep 2018 Dennis - Negativ selvfølgelig ... ??

  • #4   11. sep 2018 negativ camber kommer når den bliver sænket

    min brors BMW.
    med gevinde og 20"


    profilbillede
  • #5   11. sep 2018 Facelift baglygter!! Ikke alt det andet græker gøjl!!

    Pærer i tågelygter: hvis din bil ikke er facelift model er det en h7 pærer.. er den faceliftet eller med mtec front køre den hb4

    Min er ca sænket 65/50 på gevind undervogn.. ser sprødt ud.. nogen gange ku den godt tåle at komme 5 op dog smiley og andre gange 20 ned for at være rigtig ond smiley
    Vælg en gevind, så ka du selv blive tilfreds smiley

    Camber bagi ka justeres smiley foran ska du ha fat i justerbare tårnlejer.. dog ville jeg ikk pille ved camberen for eller bag.. er sat ret godt op fra fabrikken


    profilbillede
Kommentér på:
BMW E39 styling

Annonce