{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folie indpakning KBH/Sjælland
  • #1   19. nov 2018 Kvalitet koster penge. Hvis det er et firma der skal bruge go kvalitets folie og Carbon tape til st skære folien så koster det lidt frem for en eller anden der køber noget billigt folie, en varme pistol og en hobby kniv.

    Man kan godt selv. Min chef har selv folieret sin Masareti GT. Han så bare nogle timers video'er på YouTube og købte kvalitets folie


  • #2   19. nov 2018 Carbon tape?? Mener du knifeless tape/skæresnor/tråd?

    Men ja kvalitet koster, men Ali, Muhammed, Søren og Christian ude på Amager laver det til 6000kr med skæremærker i lakken og kineser folie

    Os der er er uddannet i branchen bruger knifeless og kvalitets folie, samt viden omkring HVOR folien må stresses og hvor meget folie kan strække sig, samt hvor meget varme der skal eftervarmes med efter montering. Derudover kræves en GRUNDIG rengøring og affedtning af lakken!!


  • #3   19. nov 2018 Niko - hvor meget tager du så for at indpakke en bil ?

  • #4   19. nov 2018 #2 ja jeg mener knife less. Det min chef brugte var en Carbon tråd om der er andre materialer ved jeg ikke og ja der er mange der bare strækker og varmer uden at vide hvad de gør og de skær med en kniv der ridser lakken osv. Derfor koster det penge at få det gjort korrekt.

  • #5   19. nov 2018 Jesper. Det svinger om det er en lille dåse som en up, C1 eller om det er en stc eller en astro Van,

    Og så har farver og effekter også noget at sige i folier ren prismæssigt, men vi ligger fra 12.000 plus moms og så vil vi gerne have bilen i 2 - 3 dage

    Til vask, adskillelse

    Montering

    Efterses


  • #6   20. nov 2018 sry skal ville lig vide en ting, hvis en gider svare evt:-) hvad er pointen, i at wrap sin bil. hvis en wrap koster det samme, som at få bilen lakeret? var af den opfattelse, at man fik wrapped sin bil. fordi det var en del billigere. og en lak, har ingen huller eller noget lign. er da set på wrapped biler.

  • Christoffer N
    Christoffer N Tilmeldt:
    aug 2016

    Følgere: 3 Svar: 206
    #7   20. nov 2018 Det er stadig dyrere at få om lakeret bilen, samt hvis man bliver træt af folien så kan man pille den af igen.

  • #8   20. nov 2018 altså betalte 15.000kr for en lakering. og det koster 12.000kr, at få wrapped sin bil. så syntes da 3000kr, er meget lidt mindre. at jeg nok ville, få lakeret bilen. men det er jo, som man vælger og ser på det. var bare nysgerringhed, ikke for at ødelægge tråden;-)

  • #9   21. nov 2018 #8 du kan også sagtens finde dem der gør det for 6-8.000 men så er du garanteret at der er skåret i lakken, og folkene ikke ved hvad de laver og ru risikere at deres valg af Kina folie eller 3M folie springer op og slipper. 3M skal absolut ikke lave folie. De skal bare holde sig til tape og sandpapir

Kommentér på:
Folie indpakning KBH/Sjælland

Annonce