{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den nye golf 8 2019
  • #1   12. jan 2019

    profilbillede
  • #2   12. jan 2019 Sgu da også bare den fedeste farve du lige har fundet der.....

  • #3   12. jan 2019 99% ens med forgængeren skulle man tro..


  • #5   12. jan 2019 synes faktisk det er en af de federe farver! men det er billeder fra en side og ikke fra google, så tog bare dem.

  • #6   12. jan 2019 Mavr ja den har bare fået øjenvipper både foran og bagved :D:D:D ellers ligner den sig selv

  • #7   12. jan 2019 Jeg er mere til det konservative og velkendte VW design.
    Fjerner man VW logoerne, så kunne den med de lygter jo til forveksling ligne en eller anden koreaner.


  • #9   12. jan 2019 Bagenden er fin, men forenden ser vildt øde ud. Som om alt er presset helt ud i siderne, og der intet foregår på midten...

  • #10   12. jan 2019 kan faktisk godt se hvad du mener.. den ser lidt tam ud i midten

  • #12   13. jan 2019 Trolle
    god pointe, jeg tror du har ret, det er det sikre valg, golf har jo altid været valget i den klasse. men synes også der er kommet andre gode biler i klassen efterhånden!


  • #13   13. jan 2019 Ser ud som om den misser med øjnene bag på og den ligner end stømlignet Pokémon forfra. Men som helhed er den da ganske pæn.... Men kan dens mekanik og teknik holde? Og er sealing og plade arbejdet lavet korrekt? Eller bliver det en rust bunke med el og motor fejl?

  • #16   13. jan 2019 #15 : ja nogen biler ser bare bedre ud i virkeligheden!

  • #17   13. jan 2019 Ligner en Citroen eller noget andet fransk forfra. Ellers tak du.

  • #18   14. jan 2019 Det er en VW Golf... = minimal forskel i forhold til forgængeren til gengæld sælges den til overpris, da du får samme udstyr i en japansk bil billigere... med bedre komfort...

  • #19   14. jan 2019 De kører bare bedre Cody smiley

  • #20   14. jan 2019 Nej det gør de faktisk heller ikke... Og sidde komforten er elendig for de af os der ikke er i dværg størrelse...

  • #21   14. jan 2019 Men alligevel er det altid Golfen alle andre hatchbacks bliver sammenlignet med. Når man ser folk der tester biler, så selvom Golfen måske i den pågælende test ikke er hurtigst så bliver det ofte nævnt at den har den bedste kabine, føles mest plantet og generelt føles mere solidt bygget. Der er mere udstyr i en fransk eller japansk bil fordi det bliver de nødt til for at sælge biler herhjemme. Lur mig om hvis du tager til Japan eller USA, så har en Golf nok en del mere standard udstyr end en Civic.

  • #22   15. jan 2019 har sgu aldrig oplevet noget godt ved en golf...

    Grunden til at man sammenligner med golf, var fordi de basicly opfandt C segmentet af biler... som i mange år blev kaldt "golf klassen"... Selv om den indeholdte Opel kadett og astra, Toyota Corolla, mazda 323 og flere andre..


  • #24   15. jan 2019 #22 en G4 har 3 gode ting med sig.
    1. Lukket dørsider så let at få et ordenligt kabinet til sine højtalere.
    2. En adaptor ramme rog man har plads til 8" Compo sæt uden det kan ses.
    3. Store kabel bakker i begge sider af bilen. Så det at trække ledninger smiley


  • Allan G
    Allan G Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Svar: 1
    #25   15. jan 2019 Lad være med at vende dig

  • #26   15. jan 2019 Det er jo ikke en Golf 8. Det er bare et bud på, hvordan den kommer til at se ud.

  • w123
    w123 Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 5 Emner: 22 Svar: 294
    #27   15. jan 2019 Hvis ikke der var VW mærker på den kunne jeg godt tro at det var den seneste Kia Ceed eller en ny Citroen DS model, synes faktisk ikke at den har den der Golf-karakter, men OK jeg er også oldschool VW fan, type 1+2 og Golf'er fra forrige årtusinde.

    Jeg savner min Golf etter. smiley


  • #28   16. jan 2019 #23

    Se din udtalelse er nu sjov nok i dens sarkasme... Men netop at golfen er et studie i konservativ kedeligt design er faktisk en grund til så mange kan lide den...

    Bemærk f.eks. at de bedst sælgende biler, oftest er de mest kedelige rent udseendes mæssigt, og med hensyn til køre egenskaber... Fordi den skiller sig ikke ud... den kører som man forventer af en alm kedelig a til b bil... = Appellerer til de fleste der ikke er interesserede i biler... Og som ikke har lyst til at skille sig ud... Ser du hvad de der tør skille sig ud kører i, så er det ikke golf...

    At bilen så faktisk altid har været nem at skrue på, hjælper en del når man skal sælge til den yngre generation... Den er nem at modificere... Eller det var den engang.-..


  • #30   17. jan 2019 Se på Honda Civic og Toyota C-hr... Der har man taget chancer med designet... og rent faktisk lavet noget der kan skille vandene lidt... Eller se På Mazda og deres design der i det mindste har lidt kant og stil...
    Med golf er alle stort set enige om at, Den er da meget pæn... Fordi den ikke skiller sig ud på nogen måde overhovedet... Kia og hyundais design er desværre blevet "Europafiseret"... så de endelig ikke skal skille sig for meget ud... Men de har stadig en smule kant... bevares, jeg finder dem heller ikke ligefrem smukke, men igen der deles vandene i det mindste... giver folk lidt at tale om... en golf er... en golf... Når VW laver en ny Golf model, så er det mest vilde de gør, at ændre lygterne en lille smule så man lige kan se forskel fra den gamle hvis man kniber øjnene lidt sammen... man tør ikke noget designmæssigt... = Sindsygt kedeligt...


  • #33   17. jan 2019 Det er jo individuelt hvad folk kan lide Cody. Jeg syntes at de mærker du nævner er nogle af de mest kønsløse og kedelige A-B værktøjer. Du syntes noget andet og sådan er det.

  • #34   17. jan 2019 der er så vidt jeg ved ikke kommet officielle billeder ud af den kommende golf, og tvivler på den ligner den der... (det der).. for hold da kæft en grim front smiley

  • #36   17. jan 2019 når vw præsenterer biler officielt er der normalt tyske WOB nummerplader på, og det er der ikke på ovenstående, plus golf 8 ikke bliver testet offentligt endnu, kun i en gammel golf 7 karosse

    Så jeg forbeholder mig retten til at tænke den der er en bud på en cirka model, men ikke det færdige resultat smiley


  • #38   17. jan 2019 https://www.autobild.de/artikel/vw-golf-8-2019-5266049.html

    artiklen til din video understreger netop at vw officielle billeder kun omfatter en skitse, mock up er ikke vw´s tegninger smiley


Kommentér på:
Den nye golf 8 2019

Annonce