{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Martin K
Martin K
Tilmeldt:
5. dec 2002
Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559

Undervogn til BMW E91 {{forumTopicSubject}}

Jeg har for nyligt købt en BMW E91 320i.

Nu overvejer jeg lidt at sænke den, måske kun 20-30mm.

Jeg gider ikke en undervogn der hopper henad vejen, den skal absolut ikke være mere ukomfortabel end den originale.

Den er ret kontant allerede, men samtidig har den også en vis form for komfort. Man kan vel betegne den som "sporty men komfortabel".

Jeg vil gerne bibeholde de gode køreegenskaber fra original, men bare have bilen lavere.

Jeg gider ikke de billige lave gevindundervogne, som jeg tit ser skramle henover de danske landeveje. De både ER og SER ukomfortable ud.

Hvad kan BMW ejerne anbefale?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undervogn til BMW E91
  • #2   9. feb 2019 Jeg ledte lidt efter hva du søger men ville godt ha min længere ned..

    Jeg tænkte os lidt videre: hvis nu det er originale støddæmpere der sidder på ku de nok trænge til en udskiftning...

    Købte så en komplet undervogn (ikke gevind) der sænker 50/35... mærket er ST suspensions og er et underfirna af kw..

    Købt hos billig-gevindundervogn for ca 3500 var det vist..

    Ka desværre ikke sige noget om hvordan den er at køre med endnu da den ikke er monteret men den kommer på inden for den næste måned smiley


  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #3   9. feb 2019 Jeg har haft H&R på flere af mine tidligere biler, og netop monteret H&R fjedre på min firmabil (Seat Leon ST). Egentligt er jeg ikke super imponeret af komforten, de sænker bestemt hvad de lover men jeg synes også de er temmelig hårde.

    Jeg har kigget lidt på Bilstein, det er en ret dyr løsning men hvis pris følges med kvalitet så er jeg villig til at æde den "lidt" højere udgift.

    Jeg er efterhånden blevet for gammel til at tage den billige løsning, så alt billigt knald er ikke aktuelt.


  • #4   9. feb 2019 Bilstein ! Super lækre undervogne, dem KAN du simpelthen ikke gå galt i byen med. De er bestemt de ekstra penge værd, kvalitet og køre egenskaber kan slet slet ikke sammenlignes med de billige mærker.

Kommentér på:
Undervogn til BMW E91

Annonce