{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Photoshoppe min nye Bimmer?
  • #1   15. maj 2019 Er det ikke nemmere blot at købe og montere sorte nyrer og vurdere om du kan lide resultatet??
    De koster ikke alverden.
    Det er i hvert fald det jeg har gjort på min egen BMW.
    Hvis jeg var dig ville jeg klart gå efter sorte nyrer, da de efter min mening er flottere end krom. Men det er selvfølgelig smag og behag.


  • #2   15. maj 2019 Thomas: Jo det kan du have en pointe i, men umiddelbart virker det billigere at få folie på. På bimmerworld koster en ny sort grill 150 dollars + fragt, moms osv., og jeg kan få folie på for kr. 750,-.

    Jeg hælder også mest til det sorte, når jeg nu også har Shadowline rudelister osv., så passer det krom ikke helt ind.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #3   15. maj 2019 Ik det bedste, men giver måske en lille ide..
    Men findes der ikke nogen på det store internet, som har en i din farve, og sort grill?


    profilbillede
  • #4   15. maj 2019 Fedt enøje! Det er længe fint så jeg nogenlunde kan se hvordan det vil se ud. og det skal jeg da bare have lavet kan jeg se.

    nej kan ikke umiddelbart finde noget på nettet - så har de enten en anden farve eller er i M Sport modellen.

    Men tak for hjælpen!


  • #5   15. maj 2019 Har du set BMW chrome-materialer med folie på før? Det bliver sjældent særlig godt. 750 Kr. for det folie til nyrerne er måske billigt nu, men ikke når det er grimt efter 2-3 måneder.

    Derudover er 750 for folie på nyrerne ikke billigt i mit univers. Det kan jeg få pakket en hjelm ind for.

    Giv det et par måneder så er der sorte nyrer i DK til salg..:)


  • #6   15. maj 2019 Thomas M: Nej det kan jeg ikke sige at jeg har. Hvorfor bliver det grimt? har ingen erfaringer med folie så hvis der er noget jeg skal vide så sig frem smiley

    Endvidere hører jeg da også gerne om steder hvor det kan fås billigere? smiley

    Og ja, de kommer nok i DK før eller siden, men jeg ar ikke tålmodighed til at vente på den slags, og så bliver de sikkert også endnu dyrere end dem man kan købe i USA.


  • #7   15. maj 2019 Det er fordi at det materiale nyrerne er lavet af ikke binder godt med folie oftest. Har set flere prøve at lave "hjemmelavet" shadowline og det er sjældent pænt.

    Nej det bliver slet ikke dyrere når de kommer til landet. smiley BMW sælger da selv sorte perfomance nyrer til de fleste 3 serier ned til 500-600 pr. nyrer. Ellers kommer Schmiedmann med noget som regel hurtigt også.



  • #8   16. maj 2019 Du kan sagtens pakke emblemer og Chrome ind på biler i folie. Har jeg gjort massere af gange, pakker dagligt biler ind på mit arbejde.. Chrome skal have en sealer før det kan holde hilsen skiltemaleren

  • #9   16. maj 2019 Kan de holde til stenslag?

  • #10   16. maj 2019 Måske noget plasti dip ville kunne gøre det ? Jeg har lige gjort det på min passat

    profilbillede
  • #11   16. maj 2019 Plastidip hæfter ikke ret godt på Chrome legeringen

  • #12   16. maj 2019 det sidder nu meget godt på min, hele min gril foran er også chrome, se i profilen..:)

  • #13   16. maj 2019 #11 de holder meget godt synes jeg. Thansen plastidip er god synes jeg

  • #14   16. maj 2019 i pek det er også deres jeg har brugt, det fik 4 lag, så skulle gerne være til at pille af igen smiley

  • #15   16. maj 2019 #14 det er MEGET nemt at pille af smiley det har jeg prøvet

Kommentér på:
Photoshoppe min nye Bimmer?

Annonce