{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fælge til Fiat Punto
  • #1   24. jun 2003 Det kan du da nok, hvis du banker dine skærme ud med en muggert smiley

Jeg mener 205/40-16 er absolut max.

• michael g
    michael g Tilmeldt:
    mar 2003

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 107
    #2   24. jun 2003 der kan saktsen være en punto på et par 18 alu fælge
    men om der kan sidde 18" fælge på en punto tror jeg næppe

• michael g
    michael g Tilmeldt:
    mar 2003

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 107
    #3   24. jun 2003 tror du skal høre på morten hans gæt lyder meget realistisk

• #4   24. jun 2003 Hej Lars …..
    På en Fiat punto l kan der max gå 16" på men hvis det er er Fiat Punto ll du har kan der gå 17" på………

• Morten N
    Morten N Tilmeldt:
    jan 2003

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #5   24. jun 2003 Det KAN man! Der skal en del arbejde til, men det kan lade sig gøre, på cruiseclub er der et billede af en rød en. Til gengæld kan jeg fortælle dig at det IKKE ser fedt ud! Det ligner faktisk lidt en 4WD! 17" kan uden de store problemer være på en Punto, der er endda et par fælg der kan sidde der uden der skal laves noget overhovedet.
    NU har jeg svaret hvis det var en Punto 1 hvis det er en P2 så er problemerne endnu mindre.

• Morten N
    Morten N Tilmeldt:
    jan 2003

#6   24. jun 2003 Det KAN man! Der skal en del arbejde til, men det kan lade sig gøre, på cruiseclub er der et billede af en rød en. Til gengæld kan jeg fortælle dig at det IKKE ser fedt ud! Det ligner faktisk lidt en 4WD! 17" kan uden de store problemer være på en Punto, der er endda et par fælg der kan sidde der uden der skal laves noget overhovedet.
    NU har jeg svaret hvis det var en Punto 1 hvis det er en P2 så er problemerne endnu mindre.

• lars d
    lars d Tilmeldt:
    jun 2003

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #7   25. jun 2003 lol 4WD LOL..... har du ikke et link til den bil på cruiseclub, ville da godt se det smiley

• #8   25. jun 2003 der (kan) godt være 18" på men så kan du ikke sænke bilen og det ser MEGET dumt ud ! vi har en i klubben der har 18" på hans .
    men 17" kan godt være der med lidt arbejde !
    der er mange i tyskland der køre med 17" så det kan godt lade sig gøre !

• Morten N
    Morten N Tilmeldt:
    jan 2003

#9   25. jun 2003 Link: http://www.cruizeclub.co.uk/my_punto_gt_turbo.htm

Den er blevet pænere på de billeder end da jeg så den sidst. Men de er alligevel for store.

• Kongen ;
    Kongen ; Tilmeldt:
    jun 2003

Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 4
    #10   26. jun 2003 hehe der er en gut i England der har 19" på sin punto 1er
    den er sænket og den ligner ikke en 4wd ;-)men det kræver nok en masse arbejde for at få den til at passe
    men om det er kønt det er en anden sag

• Kongen ;
    Kongen ; Tilmeldt:
    jun 2003

Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 4
    #11   26. jun 2003 LOL tjekkede lige det der link der er ham jeg snakkede om det er 19" han har på

• lars d
    lars d Tilmeldt:
    jun 2003

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #12   26. jun 2003 faktisk, så synes jeg det ser pænt godt ud..... Men hvis der er for meget arbejde i det, så gider jeg ikke... så bliver det nok bare 17" fælge...

• Morten N
    Morten N Tilmeldt:
    jan 2003

#13   26. jun 2003 Jow det var sørme 19", var ellers helt bidt fast i, at det var 18". Men alligevel, prøv at se nogle af billederne, det ser altså ret mærkeligt ud! 17" ser okay ud, 16" giver det bedste "look" hvis den er sænket til det.

Kommentér på:
Fælge til Fiat Punto

Annonce