{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Led bar monteret på Seat Mii
  • #1   2. dec 2019 Mærkeligt sted at montere arbejdslys smiley



  • #2   2. dec 2019 "arbejdslys"

  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    sep 2018

    Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 531
    #3   2. dec 2019 De fleste ledbars kan kun godkendes som arbejdslys med dertil hørende korrekt montering og tilslutning.

  • #4   2. dec 2019 Nu spurgte jeg ikke hvad der var op og ned, blot om det kunne lade sig gøre:)

  • #6   2. dec 2019 Altså det kommer jo meget an på størrelsen af led baren i forhold til pladsen bag gitteret.. jeg ville nok starte med at måle hvad der er plads til der hvor du gerne vil have den og så se om du kan finde en der passer..

  • #7   2. dec 2019 Inden du måler pladsen så læs op på reglerne, du ved, færdselsloven smiley

  • #10   2. dec 2019 Jeg har ikke erfaring med montage på en Seat Mii, dog har jeg monteret en på min Passat 3BG.
    Der var ikke plads til at den kunne monteres bag gitteret i kofangeren, så jeg blev nødt til at lave et hul i gitteret tilsvarende min LED bar.
    Min er med de tilhørende beslag boltet på tværvangen og der sidder den virkelig stabilt fast.
    Stel har jeg fundet i forreste skrue til venstre forskærm, plus tog jeg fra multistikket der går i venstre lygte. (Plusledningen til langlys) altså så langlys og LED bar tændes sammen.
    Det kan dog på det kraftige anbefales at montere et arbejdsrelæ samt kontakt i kabinen så den kan slåes fra - den er ret træls at køre med i tåge/snevejr og på hvide veje smiley

    Held og lykke med montage og glæd dig til godt med lys!

    - EAS


  • #11   2. dec 2019 du må gerne monter led bar. skal bare kunne slukkes sipperet fra det andet lys.

  • #12   2. dec 2019 lav det så.det kan tændes seperat fra dit lang lys.
    så skulle du bliver stoppet, 8g de vil kontrollere det.
    så du kan vise det tænder og slukker uafhængig af andet lys.

    også lav en skjult kontakt, så det virker sammen med langlys
    (bare husk det ikke er lovligt)
    skulle du bliver opdaget


Kommentér på:
Led bar monteret på Seat Mii

Annonce