{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gevinundervogn
  • #2   31. jan 2020 bare du går op i de dyre modeller. selv købt de billige til 2000/4000 kr. hvor de kun var justérbare i højden. Det lige som at køre (næsten) uden fjedre vis man sænker dem en del. Så vælg en du kan justere i højde og støddæmper i hårdhed. evt køb camper justér bar tårn/lejer skål med. Og vis du virkelig vil have noget der dur,så gå videre og køb de modeller der har alt det med. Og hvor man samtidig kan skrue fjederbenet i højde i hvor den bliver monteret på navet. Men de koster så også kassen. Så det noget billiger kun at købe dem der kan justeres 2 steder.

• #3   31. jan 2020 Hvad med ST-X, den ligger i prisklassen mellem de 2 nævnte.

• #4   31. jan 2020 Vil gerne have en gevinundervogn, så du stille den i den højde du gerne vil have.
    Okay tak

• #5   31. jan 2020 Bare den billigste, det er fint

• #6   31. jan 2020 Ja den billigste og så nyrebælter for resten af pengene

• #7   1. feb 2020 Har kørt med gevindundervogn fra 1600 til 10000 kr, og har stadig ikke følt mig tilfreds i dem, synes stadig de er hårde selv om man kan justere på hårdhed, tænker at købe fjedre fremover, synes tit der er mere komfort i dem

• #8   1. feb 2020 gik selv over til alm sænkning fjedre og sænkning støddæmper. da jeg fik nok hurtig af divs gevind undervogn. Det var så de til fra 1600 kr op til 4000 kr jeg har prøvet igennem tiden. Skulle jeg nogensinde have en gevind undervogn igen. Skulle det være en som denne her hvor alt kan justeres. Og det vigtig er man kan justere hele fjedre benet ned. Så man kan lave den lav bilen og stadig have fuld støddæmper/fjedre effekt.
    http://find-service.dk/megane-racing/
    men plejer så også at kostet et godt stykket over 10 vis ikke 20.000 kr .

profilbillede
Kommentér på:
gevinundervogn

Annonce