{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.257 visninger | Oprettet:

M J
M J
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 27

gratis Fast n Furious styling {{forumTopicSubject}}

Jeg udlover nu 1 sæt fast N furious staferinger til en bil i valgfri farver, efter mit eget valg.... drop en kommentar om hvorfor det skal være dig der skal have den.....

Get it on.....

Ps. det er rent reklame gejl....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gratis Fast n Furious styling
  • #1   6. aug 2004 Det skal da helt klart være min Chevrolet!!! Så skal jeg fandme ud og give den gas!! smiley

• #2   6. aug 2004 He he det skal da være mig! så skal i se en lada med turbo og nos i The fast and the furious 3 ( I NEED NOS)

• #3   6. aug 2004 Sys du ik min bil lige mangler en stafering for at ha det fulendte fast and furios look? smiley

• #4   6. aug 2004 Hey, drenge...
    Stop dog med det pjat, der er der ingen tvivl, det skal da være min bil. Min PINKY uno skal da kører rundt med dem. Det vækker mest opsige med en PINK bil smiley

• #5   6. aug 2004 Er der en deadline? Synes den i så fald skulle være i morgen, så vi kan få nogle gode argumenter!

Mit: Jeg er studerende, jeg har Fiat, og er fattig smiley

& GI MIG DEM SÅ!! smiley

• M J
    M J Tilmeldt:
    aug 2004

#6   6. aug 2004 dette er skam seriøst.... der vil selvfølgelig være et par af mine reklamer forbundet med det.... men det er reelt nok, til dem der ikk tror på det.... sidste frist fredag d. 13/8-2004..... så bare fortsæt

• #7   6. aug 2004 hmm jamen hvad skal man sige jeg syntes da helt klart at det skal være min bil som skal have noget ekstra styling, glæder mig vildt til at kunne komme ud og køre i den men der er lige lidt tid til igen.. har købt den noget før jeg får kørekort og ville selv gå og pusle med den og få lavet den pæn.. så hvis du vil hjælpe til med mit projekt så vælg mig.

• #8   6. aug 2004 ----FORD COSWORTH----
    Min bil er lige blevet lakeret i himmelblå, med noget perlemor i !!!! det kunne være for vildt med nogle staferinger på min bil som lige har fået komplet skørtesæt og lakering...

ingen tvivl om den vil blive vist frem på strippen !!!!

• #9   6. aug 2004 Hahaha hold kæft folk er grineren at høre på så snart der er noget gratis.

• #10   6. aug 2004 Btw 90% af jer som har tigget, kommer det da til at se mega grimt ud med klister på. Lad nu være med at smide alt muligt lort på jeres biler bare fordi det er gratis.

• M J
    M J Tilmeldt:
    aug 2004

#11   6. aug 2004 Hvis nu folk gerne vil have det på?!?... det kan jo tages af på mindre end en time......

Og ang. tiggeri, så er det jo en konkurence.... dem der ikke syntes det ser fedt ud kan jo bare lade være med at skrive.... vil bare finde den helt rigtige bil...!

Så bare gi den gaz drenge...´

For øvrigt så er det selvfølgelig incl. montage, men jeg tager altså ikke til bornholm og montere... smiley Jeg er selv fra midtjylland.... men kan da altid hentes osv....

• M J
    M J Tilmeldt:
    aug 2004

#12   6. aug 2004 Vi snakker om den Knight stafering.....

http://www.magietec.com/~models/album/Supra2/supraff_1.jpg

denne her..... med valgfri farver, dog med sølvmettaliv istedet for chrom.... der stopper legen også-.... hehe

• #13   6. aug 2004 Tja, men tror nu de fleste med lidt smag, vil gi' mig ret i at det nok ikke ligefrem vil pynte på en gammel firkantet golf eller en total std. carina. Men godt initiativ.

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #14   6. aug 2004 Jamen det skal da være en i streetrace milijøet så derfor skal det være min volvo det vel se total ond på min og jeg love at det bliver sat på med det samme

• M J
    M J Tilmeldt:
    aug 2004

#15   6. aug 2004 ---Mads K.... er du egentlig med i konkurrencen smiley ?

Men der er jo en uge endnu... vælger nok også en jeg syntes det vil passe på....

• #16   6. aug 2004 M J, tja har ikke den bil på min profil mere, er igang med et noget større projekt på en nyere civic. Men gider ikke lægge den herind før den er færdig - hvis den overhovedet kommer herind... Men du kan bare skrive på lowdog@stalkerzone.dk så skal jeg nok lige vise dig lidt.

• #17   6. aug 2004 he he ja why not ,, jeg vil også være med vinder aldig noget alligevel men den der ikke prøver vinder jo intet.. min bil er kun lavet i et eksemplar , og det kan dokumenteres . så stik den , sjov konkurence i grunden sys det er frisk gjort af dig smiley

• #18   7. aug 2004 Min blev ridset af en nar med en nøgle, og skal derfor omlakeres.
    Ville da være fedt at få noget lir på den. Så kan han sgu lære det, ham idioten.. Jeg skal lige have et par andre sideskørter på, og have udspartlet frontemblemet inden den skal lakeres. Tjeck bilen!

• #19   7. aug 2004 Det skal du være min ax'er da jeg har gang i et større projekt.. og det ville da være for vildt med fast n furious styling på en ax'er.......

• #20   8. aug 2004 Hej M J
    Jeg syntes det skal være mig, da jeg mangler en sponsor.(kommer selv fra midt-jylland) Har lige fået staferinger på men de er da ikke så fede som den på det billede. (nice job)
    Jeg er snart færdig med at bygge rasten af mit skørtesæt, så det ville da pynte med noget mega cool styling.
    Hvis det ikke bliver mig, så er min bil altid klar på en sponsor, hvis du skulle få lyst til at gå lidt amok på den.

• M J
    M J Tilmeldt:
    aug 2004

#21   9. aug 2004 Der er jo stadig til på fredag..... så bare fortsæt.... smiley

• #22   9. aug 2004 Jeg vil ha den

• #23   9. aug 2004 Den skal da på min rina E....!!
    Så skal jeg nemlig nok få monteret noget NOS så stilen blir ført ud til en rigtig omgang Fast n Furious.... Hehe
    Hvis ikke jeg vinder, så synes jeg at det skal på smølfens Supra, for den er herre nice....

• #24   9. aug 2004 Min Rolla smiley

Mangler lidt go lir smiley

• #25   11. aug 2004 det skal da være på min gamle taunus

• Sandie y
    Sandie y Tilmeldt:
    jul 2004

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #26   11. aug 2004 hej M J
    jeg sys det skal værer til mig gule toyota corolla... fordi at det ville passe godt... jeg ved godt det ikke kommer nogen ved.. men bare fordi at mig og min kærste har 2 mdr. dag fredag d 13... smiley
    knus sandie

• #27   13. aug 2004 Ja vil jo lige indskyde jeg er fra østjylland og kører mange kilometer dagligt smiley

• M J
    M J Tilmeldt:
    aug 2004

#28   13. aug 2004 -------------------xxxx-----WINNER------xxxx-----------------

MIKAEL H

Først vil jeg sige tak til alle der har været med i i opløbet til den lidt sære ting jeg fik sat i gang her... Alle deltagere kan få 1 stk GRATIS valgfri streamer med valgfri tekst i 30 cm ( mat Sort folie ), afhentes selv hos mig på min bopæl ( email mig hvis i er interesseret )

Men som i nok har gættet så er Mikael H's Chevrolet vinderen... tillykke... mail mig lige Mikael

email : emjay-graphics@mail.com

Ved godt det ikke er F n F staferinger på mit billede, men det får han selvfølgelig hvis han vil have det... syns bare denne er bedre til ol- skool Chevy smiley

God Weekend..... - brænd dæk

Kommentér på:
gratis Fast n Furious styling

Annonce