{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

Ole D
Ole D
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 5

Når man køber en brugt bil....... {{forumTopicSubject}}

Hej

Når man køber en brugt bil, så uanset hvor gammel den er, så skinder den. Også alle de steder, hvor det er svært at vaske bilen, eller hvor det ikke bliver gjort så ofte. Hvad gør bilsælgerne? for de sidder vel ikke med tandbørst og små klude, for at pudse bille over alt. Det jeg forestiller mig, er at de bare sprøjter noget på og så spuler med vand.... for det må ikke tage for lang tid.... eller gør de noget andet...

Er der nogen der kender til, hvorledes bilsælgerne pepper bilen op???

Mvh
Ole smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når man køber en brugt bil.......
  • #1   6. aug 2004 De fleste med respekt for sig selv, har en klargørings- (eller 2) mand til at shine bilerne op. Og det foregår med voks osv.

• #2   6. aug 2004 Mange bilplejefirmaer tilbyder samme tur, og det er sikkert bedre. Den omgang forhandlerne giver, holder sjældent længe. Jeg tror ikke de renser bilerne ordentligt af med lakrens og så bruger de vist noget billigt voks. Den professionelle tur koster va 1000 kr.

• #3   6. aug 2004 Også bedre kendt som en salgslakering.

• #4   6. aug 2004 Salgslakering er en meget værre afart, og vi taler om to forskellige ting. Det er jo decideret lakering - hvor bilen ikke bliver renset og adskilt. Dårlig polering skader ikke, det kan gøres om. Har bilen først fået en salgslakering er det et stort projekt at få den gjort flot, men en udmærket løsning til en gammel bil der kun skal holde frem til næste syn.

• #5   6. aug 2004 Der var for øvrigt aldrig nogen der besvarede dit ? om kringelkrogene. Jeg tror de højtryksspuler den der hvor vi andre ikke kan komme ind med svampen. Husk i øvrigt at vaske med svamp - det er mere skånsomt og forhindrer ridser, også bedre end vaskehal. I øvrigt behøver man ikke bruge sæbe, ja dårligt nok andet end spule vognen, hvis den er ordentligt gnedet ind i voks. Sæbe og varmt vand ville også blot fjerne voksen.

• Ole D
    Ole D Tilmeldt:
    feb 2003

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 5
    #6   6. aug 2004 Hejsa og tak for snakken.

Er der nogen der har nogle ideer til produkter, som er gode når øsen skal poleres?? Sidste år prøvede jeg noget polish med sor iblandet, specielt godt til sorte biler. Men, men.... den blev stribet af den behandling, så det har jeg ikke lyst til igen. Måske jeg bare skel ty' til det gammelkendte Alaska.... eller hva'....

Mvh
    Ole smiley

• #7   6. aug 2004 Har da oplevet at de polere min nuværende bil med noget der indeholdte røde farvepigmenter, inden den blev solgt.

• #8   6. aug 2004 Har lige renset min lak med Sonax Xtreme Polish + Wax 3 og til sidst givet den noget Turtle Vax. Du kan se resultatet på min profil, da jeg har lagt nye billeder efter jeg var færdig med at polrere den.

Kommentér på:
Når man køber en brugt bil.......

Annonce