{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg søger 18 tommer alu fælge til min golf 4
  • #1   4. okt 2020 Prøv marked.

Ja.

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #2   5. okt 2020 NEJ, du kan ikke chippe en 1,6 uden turbo....Og jo større fælge der kommer på, jo langsommere bliver den...På med de mindste fælge tilladt, og smid alt overflødig vægt, så bliver den hurtigst...Du kan ikke tune den på andre måder...Og NEJ et åbent filter giver IKKE flere heste...Bedste du kan gøre er at sælge den og købe en golf 4 gti med turbo...

• #3   5. okt 2020 hvorfor kan jeg ik tune dem på ander måder

• #4   5. okt 2020 fordi det bliver meget dyrt, før du mærke en forskel.

man siger at det koster 1000kr pr HK, på en sugmotor.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #5   5. okt 2020 Næste gang, så hold lige din annonce i markedet, er klar over at det koster penge, men sådan er reglerne nu engang herinde smiley

Ang chip/tuning af en 1,6 golf 4.. Den kan sagtens chippes som alle andre biler, dog vil gevindsten ikke være pengene værd. Bla derfor at du nok ikke finder nogen firmaer som reklamere med det, de gider ikke spilde deres tid og dine penge på spildt arbejde smiley

Vil du have en hurtigere golf, så køber du en 1,8t

• #6   6. okt 2020 er der så noget man kan får st få lidt mere lyd og lidt mere fart. På den jeg har sat er sports filter på nu for at give den lidt lyd

• Kompressor Knud

#7   6. okt 2020 Sportsfilter gør den kun langsommere, fordi den sidder midt i det varme motorrum og ikke trækker kold luft ude fra som det originale gør. Hvis du smider 35-40 tusind kr i motoren kan du måske hive 20hk mere ud af den. Det kan du sagtens købe en gti for.

• #8   6. okt 2020 ja okat men nu er det fordig jeg har lige fået den af min far så men hvor kan man købe det hvor man får en til at køre hurtigere eller er den nogen der laver så noget

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #9   6. okt 2020 Du skal ombygge hele motoren før den bliver "hurtig" og skal det være lovligt, så glem alt om det..

• Kompressor Knud

#10   6. okt 2020 Det lyder ikke som om du selv ved noget som helst om motorer, så skal motoren ombygges af en motor tuner. Du ender med at kunne have købt 2 stk golf gti for de penge du skal smide efter den for ikke engang at komme i nærheden af de hestekræfter en gti har. Det er fuldstændig spild af penge...En gti har 150hk standard og ca 190hk hvis man bruger 3000kr på en chiptuning. Når du intet selv kan lave så kan du hurtigt bruge 100 tusind på en motor der stadig ikke kan følge med en standard gti..Den billige tuning som du kan gøre, er at sætte de mindste hjul på den lovligt må køre med, fjerne alt unødvendigt vægt som reservehjul og donkraft, bilstereo, bagsæder og den slags. Vil du have en hurtigere golf, så sælger du den du har og køber en gti og får den chippet. Er det ikke nok så kan man nemt opgradere den med større turbo og intercooler og komme op på 300hk, og det er stadig til langt billigere penge end at gøre noget ved den elendige bovlamme 1.6...

• #11   7. okt 2020 okay hvor meget koster en golf gti og hvor meget kan jeg få for min golf

• Kompressor Knud

#12   7. okt 2020 En gti kan fåes fra ca 15000kr og op af afhængig af stand og km. Din er vel maks 10000kr værd nysynet i god stand.

• #13   7. okt 2020 kan man enlig godt prutte 19 tommer på den

Kommentér på:
jeg søger 18 tommer alu fælge til min golf 4

Annonce