{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Delvist dækket bremselys/bremselygte
  • #1   3. nov 2020 du må aldrig dække nogle af dine lygter, det behøver man vel heller ikke og skulle læse sig frem til smiley

men når det så er sagt, så ville jeg ikke være bange for at smide sådan en fætter på min bil der

• #2   3. nov 2020
    6.04 Lygter til signalgivning
    6.04.001 Generelle bestemmelserEnkelt stoplygte skal være anbragt i køretøjets midterplan i længderetningen.
    Maling af lygter – f.eks. med sort, transparent spraymaling – eller påsætning af
    film på lygter er ikke tilladt.

• #3   3. nov 2020 som der bliver sagt det må man ikke. Men har nu set flere køre med det på forskellige mærker. Og har også selv haft det på en Opel engang. hvor jeg nu blev stoppet flere gange uden de nogen sinde sagde noget til det. de gik mere op i udstødning larm og så at jeg hade Opel klistermærke i forruden foroven :-). Men det er nu mange år siden jeg hade sådan noget monteret sidst. så det kan være de går mere op i det idag.

• #4   3. nov 2020 Tak for svarene.

Tommy Brink N:
    Det er jo ikke film?
    Det dækker jo sådan set kun noget af lygten resten kan jo sagtens ses og bliver ikke dækket og lyser som normalt?

Hvad kan der ske hvis man gør det?

• #5   4. nov 2020 man risikerer en bøde og er betjenten emsig, så en syns indkaldelse

Kommentér på:
Delvist dækket bremselys/bremselygte

Annonce