{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Xenon FRA LUNEX {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri,
Jeg vil dele min erfaring med Xenon pærer fra Lunex 6000k D1S, som jeg nu har haft på i ca. 35 dage. Jeg har i længere tid, overvejet budget xenon som erstatning af min eksisterende D1S pærer, og har søgt i ugevis for at finde frem til noget, der vil kunne konkurrer med dyre mærker som Philips og Osram. Jeg fandt så frem til disse pærer som koster ca. 300kr inkl. forsendelse.
Jeg må sige på trods at de 6000 kelvin, er jeg Meget positive over, hvor gode disse pærer er i både tør og regnvejr, jeg vil klart anbefale Lunex til dem af jer som ikke gider at betale en formue for xenon pærer.
Det skal dog lige siges at pærerne få deres fuld styrke efter 2-3 uger


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xenon FRA LUNEX
  • #1   15. jan 2021 Jeg har hørt godt om dem for 2 år siden smiley men køber altid mine xenon d2s på aliexpress til små 180-200 kr inkl fragt og kun i 5000 kelvin farve da det giver bedst lys om aften i regnvejr.. Jeg har aldrig brokket mig over kvaliteten. Dem på billedet er 5500 kelvin 55w med 55w ballastee fra kina.. Men jeg har bestilt 35w 5000 k med nye 35w ballaster da de andre ville brænde linsen hurtigere med tiden smiley

    profilbillede
Kommentér på:
Xenon FRA LUNEX

Annonce