{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Magnus W
Magnus W
Tilmeldt:
21. jan 2021
Følger: 11 Emner: 2 Svar: 3

Honda Accord 1998 {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Jeg har en Honda Accord fra 1998 som jeg meget gerne vil have nogen federe fælge på. Jeg har nogen fælge liggende, men problemet er at de er lavet til at blive sat fast med 5 bolte, og min bil er kun lavet til fælge med 4 bolte.

Jeg ved ikke super meget om biler endnu, så jeg tænkte at der måske var nogen af jer der viste om det var muligt at lave det om således at jeg kunne få de andre fælge på. Eller om jeg bare skulle droppe det og købe nogen nye til 4 bolte?


Lokale nyheder fra Løgstør
Ønsker du også at læse lokale nyheder? Så skal du ikke lede videre. Her kan du læse nærlokale nyheder fra Løgstør.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda Accord 1998
  • #1   21. jan 2021 Du må købe nogle nye smiley

  • #2   21. jan 2021 nye fælg

  • #3   21. jan 2021 nu når du ikke har så meget tjek på det så det nummer et du sælger de fælge og køber nogen med 4 bolt huller med et mål og bolt afstand der passer lige på. men var man god til at skrue så kan man vælge at udskifte hjul lejer og nav til 5 huls for og bag og nye bremseskiver for og bag der passer til de nye nav. Det er der flere der har gjort ved de Honda biler der. Du kan også sætte hjul nav adabtor på der laver 4 huls om til 5 huls i det mål du skal bruge. men igen vis dit et mål ikke er 20 mm mindre som de bolt adaptor er så kan de aligevel ikke være på din bil og de ikke lovlige at køre med. plus de er ikke helt billige og det samme er at udskift de hjul nav med lejer og bremser heller ikke. Så kan du lige så godt bruge de penge på et sæt 4 huls fælge i den model du vil have og så sælge de andre.

  • Magnus W
    Magnus W Tilmeldt:
    jan 2021

    Følger: 11 Emner: 2 Svar: 3
    #5   21. jan 2021 Mange tak for svarene, det var en stor hjælp:))

Kommentér på:
Honda Accord 1998

Annonce