{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Golf 5 1,6 FSI Udstødning {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg ligger og kigger lidt efter noget udstødning til min Golf, og jeg havde dog en idé i tankerne, men har ikke helt styr å det, og ville høre om andre havde noget erfaring med udstødning.

Jeg vil gerne have en R32 bagkofanger å med udstødning, og nu har jeg kigget å en R32 Bagpotte, men ved ikke om det laver helt vildt god lyd.

Her er et link af afgangsrør: https://www.astina.dk/udstodning/vw-golf-scirocco-r32-r20-design-afgangsror-type-p-39003.html?cPath=48_167_1589

HJÆLP HJÆLP HJÆLP


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 5 1,6 FSI Udstødning
  • #1   22. sep 2021 Nu får du jo aldrig lyden som en R32 ud af din.
    Spørgsmålet er vel mere hvad du vil ha? Er det hvordan det ser ud eller vil du ha mere lyd/larm?


  • #2   23. sep 2021 Altså jeg går efter R32 looket, og vil gerne have en dyb brummen fra udstødning, men hvor meget ska så skiftes af udstødning, det er ikke nødvendigt at den larmer som en sindssyg, men alligevel lyde lidt sporty..

  • #3   23. sep 2021 Du får aldrig R32 lyd af en fesen 4 cylindret 1,6 liters VW motor , men nok mere sprød end den originale . Et godt råd er dog at gemme den gamle udstødning, for en krakilsk synsmand vil nok kassere din bil da potten ikke er typegodkendt til din 1.6 .

  • #4   23. sep 2021 Men hvad vil være bedst for at komme tæt på en god brumme lyd, ska jeg have ny mellemret å uden dæmper..?

Kommentér på:
Golf 5 1,6 FSI Udstødning

Annonce