{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.370 visninger | Oprettet:

Thi N
Thi N
Tilmeldt:
4. okt 2021
Emner: 1 Svar: 2

Skift farve på bil {{forumTopicSubject}}

Jeg er på udkig efter at få skiftet farven på min bil. Jeg er bare ikke helt sikker på, hvilket firma jeg skal bruge.

Jeg har hørt en masse gode ting om https://cphwrap.dk/ - Meeeeen jeg vil gerne høre jeres erfaring på dette? Er det er troværdigt firma? Eller hvilket firma har I stor erfaring med?

Jeg har en hvid tesla, men jeg vil gerne have skiftet farven på bilen, samtidigt vil jeg gerne have lavet et personligt touch på den. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift farve på bil
  • Thi N
    Thi N Tilmeldt:
    okt 2021

    Emner: 1 Svar: 2
    #3   4. okt 2021 Er det rigtigt? Dengang jeg købte bilen i hvid, så sagde sælgerne, at man sagtens kunne gøre det, og det ikke ville være noget problem.

    Jeg vil gerne have en lidt mere mat farve. Den hvide farve er selvfølgelig en rigtig flot farve, hvis man kan holde den ren 24/7. Men det er bare ikke altid, at man kan gøre dette.


  • #4   4. okt 2021 Du kan sagtens bruge Daniel fra CPHwrap han er rigtig dygtig.

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.588
    #5   4. okt 2021 Grunden til at hvid er "dårlig" til wrap, er at samlingerne lettere hopper frem, hvis de ikke bliver pakket ind.
    Men har kun hørt godt om cphwrap


  • Thi N
    Thi N Tilmeldt:
    okt 2021

    Emner: 1 Svar: 2
    #7   5. okt 2021 Tusind tak for hurtig svar! Det lyder til, at I de virker meget troværdige og professionelle smiley

    Jeg tror bare, at jeg fik dårlig rådgivning, da jeg fik købt min bil. Men tak!


Kommentér på:
Skift farve på bil

Annonce