{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.057 visninger | Oprettet:

Afmontering af kofanger, mondeo mk1? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg stod her tidligere og troede at det nok var ligetil at afmontere den orig. forkofanger på min Ford Mondeo mk1 (93 model), men det fandt jeg hurtigt ud af at det ikke var.. Der var ingen skruer og man kunne rokke lidt med den, men tør ikke at flå i den.. Så hvordan skal jeg gøre? Skal jeg bare rykke alt hvad jeg kan eller?

Håber der er nogen som kan hjælpe mig...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afmontering af kofanger, mondeo mk1?
  • #1   18. aug 2004 Du skal ind under bilen og have fat i 4 møtrikker+ der sidder nogle skruer ude i siden af kofangeren, og en skrue under inderskærmet.

Rigtig god fornøjelse.......
    Mvh.
    Michael G. Ford mekaniker.

• #2   18. aug 2004 Takker, så var der jo skruer alligevel.. Men lyder sgu besværligt... Hvor sidder skruerne ude i siden af kofangeren og hvor mange er der i hver side? Fordi fik flyttet inderskærmen, så jeg kunne kigge derind, men fandt ikke noget der mindede om skruer, kun en skinne lignende ting..

• #3   18. aug 2004 Du har sgu ret
    der sidder ingen skruer under inderskærmet
    hvor har du købt det frontskørt?

• #4   18. aug 2004 Syntes nok.. Jamen skal jeg så bare flå de 4 møtrikker af i bunden og så bare rykke?

Ja, det kunne du lide at vide.. Er lidt en hemmelighed, da jeg har set flere som har søgt det, men uden held.. Men da jeg selv er sælger af Styling/tuning udstyr, så havde jeg lidt kontakter smiley

Men kan sige, at den oprindeligt er bygget til en BMW E36..

• #5   18. aug 2004 Har set et par BMW med det frontsørt. Synes det virker lidt "tungt" i hvertfald når det sidder på BMW.

• #6   18. aug 2004 Nu har jeg så været ude at pille de skruer af, men syntes ikke rigtigt at det virkede til at jeg kunne pille kofangeren af :ó( og tør ikke rykke hvis der nu skulle være andre ting som skal gøres, fordi der faldte pludseligt lidt rust ned på jorden, hvilket ikke lige var det fedeste syn, så nu frygter jeg at den er mindre falde færdig inde bagved..

• #7   19. aug 2004 Hehe. Ved du hvad der skete, da vi begyndte at skille min BMW lidt ad....?

• #8   19. aug 2004 Nej og ved ikke om jeg tør hører det :oP

Fordi min Mondeo er sikkert pænt rådden foran og det er knap så fedt...

• per l
    per l Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #9   14. mar 2007 heii ser du er sælger har du noget skørte til min mondeo mk1 fra 94???

• #10   4. maj 2007 der sidder 4 skruer, du tager alle 4 nede fra, men du skal bruge et knokkelled og en forlænger for at få fat på den øverste, dem i siderne er bare skinner, dem kan du trække af uden der sker noget..

Kommentér på:
Afmontering af kofanger, mondeo mk1?

Annonce