{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.613 visninger | Oprettet:

Maling af gulvtæppe {{forumTopicSubject}}

Har en E36 hvor jeg har gulvtæppet ude. Jeg vil gerne opfriske gulvtæppet og gøre det lækkert og få det til at se ud som nyt med en tæpperenser og en gang sort farve. Der er massere af guides på YouTube, men af hvad jeg kan fornemme så gnubber farven af efter et stykke tid når de sprayer det på.

Jeg har kigget på produkter som:
https://www.hcfarver.dk/autolak/spraydaaser/colormatic/colormatic-taeppe-og-tekstilspray-400-ml?variant=156406&gclid=Cj0KCQiA-eeMBhCpARIsAAZfxZAu2XxUJ6EDf4E9ljnCxFtquTZRu7kIQYDdNTkrAHAci5U7eGSdnMcaApJSEALw_wcB

Og

https://www.smartspray.dk/vare/stof-spray-400-ml/

Nogen med erfaring i den slags?


Kommentarer på:  Maling af gulvtæppe
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.587
    #1   21. nov 2021 Har malet et par stykker med alm spray maling..Og det har holdt i den tid jeg har haft bilerne (Godt nok heller ikke vanvittigt længe)
    Men det vil da kunne gnides af, men hvis man har bund måtter i, så beskytter man det dernede, og resten af stederne skal ens ben/fødder alligevel ikke ramme?


  • #2   22. nov 2021 Da jeg var brugtbilspusher gav vi altid måtter i bagagerum og hattehylderne en omgang sort spraymaling og ligeså i kabinen hvis det var nødvendigt og alle ældre biler fik et måttesæt af de allerbilligste ( typisk til 50-75 kroner ) ....

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.874
    #3   22. nov 2021 Ja, alm sort akryl spraymaling virker rigtig fint. Det har jeg lavet mange hattehylder med. Og også en del dørsider. Tænker det er fint til gulvtæppet også, hvis man som nævnt har måtter i til fødderne...Det skal bare tørre rigtig godt igennem inden du smider det i bilen igen. Ellers har du den der trælse lugt af maling.

  • #4   22. nov 2021 Jep, jeg havde nemlig også tænkt mig at give hattehylden en tur. Hattehylden var beige i 1992, kan ikke engang beskrive farven nu. Jeg er egentlig ikke så sart, jeg gider bare ikke stive hår

  • #5   22. nov 2021 Nej de kradser sgu noget, giver lidt rødme.

Kommentér på:
Maling af gulvtæppe

Annonce