{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sækning af Passat 3c
  • #1   14. apr 2022 sagtens min med gevind var længere nede smiley

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.588
    #2   14. apr 2022 Er du sikker på at din ikke allerede er sænket en smule?
    For ligner ikke en org undervogn på 19"..
    Den org kan også bare være så træt efterhånden, at den let kan have sænket sig en del i forhold til org, så hvis du forventer 30mm udover det du ser på billedet, så bliver du skuffet..

    Men som Dalsgaard skrev, så plejer de at komme langt ned på den str dæk og fælge, alt efter ET målet


  • #3   14. apr 2022 min gevind var skruet næsten helt op her smiley

    profilbillede
  • #4   14. apr 2022 du kan prøve at måle fra skærmkant til fælgkant og tag en vurdering om hvad du synes .

  • #5   15. apr 2022 Tak for jeres fine kommentarer allesammen.

    Der er eibach fjedre monteret, men min mekaniker mener ikke det er sænkningsfjedre??

    Glemte lige at nævne at ET målet er 35 og ja, jeg burde nok have undersøgt noget mere før jeg købte fælge.. for de stikker ud fra skærmen foran.

    Det jeg er træt af er at den er højre foran end den er bagi??

    Så spørgsmålet er bare

    1. kan jeg montere sænkningsfjedre foran uden at gøre det bagi?

    2. Ville det ikke give lidt mere negativ camber, så de lige kommer ind under???

    Jeg undskylder på forhånd, hvis den her kommentar er helt hen i vejret smiley

    P.S Tager lige et bedre billede i morgen, hvor det er nemmere at se forskellen


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.588
    #6   15. apr 2022 Jeg ville ikke satse på at din bil ikke allerede er sænket.. Eibach laver så vidt jeg ved ikke org fjedre til vw.. Det er muligt at din mekaniker bare går ud fra farven, men deres pro kit sænker 30mm, og ligner org..

    Det er dog mange år siden, men har udskiftet en del af dem, da ejerne ikke rigtig troede på at bilen allerede var sænket..


  • #7   15. apr 2022 Det her er vel en standard fjeder???

    profilbillede
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.588
    #8   15. apr 2022 Det ligner det i hvert fald ud fra teksten smiley
    Og kan sagtens huske forkert, men tror ikke på at din ikke allerede er sænket, medmindre dne bare er træt i de org fjedre, som også kan give en sænkning, og den snyder ofte når man sænker en bil desværre


Kommentér på:
Sækning af Passat 3c

Annonce