{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skoda Octavia sænkning
  • #1   20. aug 2022 Den skal jo have en 4 hjuls udmåling og justeres efterfølgende.

• #2   20. aug 2022 Ja, det var også min tanke. Men kan den justeres nok, så dækkene ikke slides skævt. Hele geometrien i undervognen ændres jo ved en sænkning. Tænker på kødben, styrekugler, bærearme, krængningsstabilisatorer osv. Jeg ved man kan købe sig til justerbare dele, men kunne være fedt at undgå.

• #3   20. aug 2022 Så længe det er 30-35 mm på modellen er det fint, du er vel netop så heldig at din 2.0 har multi link bagi, hvor de små har stiv bag aksel.
    Eibach leverer i min optik de bedste sænknings fjedre til modellen der.

• #4   21. aug 2022 Har monteret gevindundervogn på min Octavia 1z den bil i galleri. Den er sænket HELT ned både foran og bagi hvor gevindstykket også er fjernet for at sænke bilen yderligere. Jeg har ikke fået lavet en sporing endnu og der er gået ca 8 måneder. Jeg er nok heldig, for mine dæk bliver slidt korrekt smiley

Har endda fået skiftet alt, bærekugler, bøsninger, styrekugler, toplejer foran og bagi, stabilisator arme foran og bag i

• #5   21. aug 2022 og jeg spiste en hotdog med kniv og gaffel i blæsevejr

profilbillede
Kommentér på:
Skoda Octavia sænkning

Annonce