{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

Lukning af P-sensor huller i kofanger {{forumTopicSubject}}

Hej Bg jeg har købt en C63 amg kofanger på fb marketplace som jeg skal have på min C300 men kofangeren jeg har købt har huller til parkerings sensorer og det har min bil ikke, så derfor vil jeg gerne lukke disse huller inden kofangeren skal lakeres.

Jeg er i tvivl om hvordan jeg skal lukke hullerne så det holder i længden, kofangeren er lavet af abs.

Er der nogen der har prøvet noget ligende før eller som har et godt råd så vil jeg tage imod med glæde!

Mvh. Nicolai


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lukning af P-sensor huller i kofanger
  • #1   11. mar 2023 Man kan købe fake sensors til at putte i

  • #2   11. mar 2023 Det vil jeg helst gerne undgå, vil gerne have det helt clean smiley

  • #3   11. mar 2023 Hvis du ikk kommer noget i hullerne, ka du jo vel ikke holde det skjult?

    Fake sensorer, fuge, spartel osv.
    ikk fordi jeg har forstand på det.

    Bare en ide. idk.


  • #4   11. mar 2023 er der ikke noget med at man kan opløse legoklodser eller en gammel kasse til din rystepudser, i noget acetone og spartle hullerne ud...

    søg evt. på mcg.


  • #5   11. mar 2023 Man kan plastik svejser sådan en kofanger
    Og man kan tage noget fra en anden kofanger og lave nogen skiver af
    Sætte dem i hullet og plastik svejser( man smelter det sammen)
    Så sliber man og maleren spartler de små ujævnheder der er tilbage.

    Det holder fint og bliver tit gjort ved skadede kofanger


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.590
    #6   11. mar 2023 Jeg var 100% sikkert gået efter plastsvejsning.
    En fake sensor og derefter spartling vil give forhøjninger hvor sensorne sidder, hvor svejsningen vil kunne laves i samme niveau som resten af kofangeren..
    Om du kan finde nogen som kan finde ud af det, det er en anden side af sagen.
    Vil du selv prøve, så er det ikke SÅ svært igen, der findes utal af guides på youtube..
    Øv dig på en anden kofanger inden, som er lavet af samme matriale som den du skal igang med, så du har en lille ide om hvordan det hele reagere.

    Jeg har gjort det på utal af ting, og har endnu ikke oplevet at tingene er gået fra hvor det er lavet.


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.864
    #7   11. mar 2023 Det eneste der vil holde i længden er at få det plastiksvejst som der er nævnt. Det bliver ligeså stærkt som var den lavet uden hullerne.

Kommentér på:
Lukning af P-sensor huller i kofanger

Annonce