912 visninger
|
Oprettet:
Skal skifte forlygter Peugoet 206 1,6 fra 02 {{forumTopicSubject}}
Har købt disse fra Astana med omformer kabel fra h4 til h7, det passer fint
Men der er et tomt hul Til positions lys går jeg ud fra den hedder w5w 1w led, hvad sætter man i af fatning og pære før det spiller og forbinder det?
Peugeot 206 Forlygter Sonar Angeleyes Sonar CCFL 02- Krom (23649)
Peugeot 206 Forlygte Kabelsæt Adapter H4 -> H7 - Sæt (17595)
maj 2023
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
Jeg har vedhæftet et billede, for sådan en pære er der ikke i de originale h4 lygter af hvad jeg kan se?
Eller gemmer der sig en fatning på den gamle lygte jeg har overset? Har ikke skiftet dem endnu
nov 2005
Følgere: 170 Biler: 6 Emner: 173 Svar: 12.434
En til nærlys
En til langlys.
Eller misforstår jeg?
Flere bedre billeder så man kan se hvad du snakker om
apr 2004
Følger: 1 Følgere: 50 Biler: 13 Emner: 2 Svar: 3.714
Så der skal altså bruges to stk. H1 pærer i din nye lygte.
Lygten du har købt er til en FL 206 +, altså en model der havde to stk. H7 pærer.
Kabel sættet du har købt er til FL facelift lygter med 2XH7 pærer.
Hvad Astina så mener der skulle flyttes over fra FL lygter til de der “gejler lygter” må de selv måske kunne svare på, men kunne jo være noget fatning mv. fra de FL lygter som de er tiltænkt til at kunne erstatte. Du har jo lidt en anden situation, hvor du har den ældste generation af lygter.
maj 2023
Har set dem monteret på en bil hvor det ligner det blot er positions lys, men det er mere om der er nogle som kender til fatningen.
Billedet er af en bil som har nogenlunde samme model i, og det er den pære i højre side i højre lygte jeg leder efter hvad jeg skal bruge af fatning.
Blinklys er jeg med på jeg bare rykker over
maj 2023
maj 2023
De to Angel eyes i hver lygte erstartter positions lyset. Men man vælger ikke at lave om på lygten (Spørg mig ikke hvorfor) Så tænker mon en fatning fra en peugoet 206 som er faceliftet burde passe i, hvor får jeg sådan en
Der kommer h7 stik ud, men pærene i lygterne er h1. som fulgte med noget billigt osram pis
så har købt noget ordenligt
Vil fra råde folk at købe dem er du gal en dårlig kvalitet. Nu må vi se hvordan det ser ud når de er kommet i om de får dem tilbage igenn.
Men hvis nogle ved hvad fatning og hvor jeg kan få den så må i gerne give lyd
maj 2023
maj 2023
maj 2023
maj 2023
Skal skifte forlygter Peugoet 206 1,6 fra 02