Potte på Punto 1.2 {{forumTopicSubject}}
Ja vi kan jo ikke alle have de ville biler med overlæggende knastaksler og 4 dobbelt turbo og hvad det hele nu hedder
men derfor kan man jo godt pynte lidt på sin bil allivel
jeg overvejer at få en flottere bagpotte på min punto 1.2 8v fra 2000
og det er jo ikke nogen muskel bil men stadig må det jo give lidt federe lyd end den originale.
jeg er bare ikke den store bil expert så jeg løfter nok ikke lige bilen op selv og skifer bagpotte
jeg kan godt lide de bagpotter med rundt bagrrør som er sådan lidt tykt flot afrundet crome
lidt som det der ses på dette billede
http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=255386
den er dog med 2 rør , men det er måske også okay til fiatten.
jeg er ikke så meget for dem der har det tynde endestykke som ses på dette billede
http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=251678
men hvad siger i punto folk her ude
er der nogle af jer der har gode erfaring er med at få
sådan en fætter installeret på en punto 1.2 8v ?
kan man få nogle som ikke koster flere tusind kroner som kan lyder godt på en punto som får den til at sigenoget mere brumm selv om det er sådan en bette motor ?
hvad siger i der ude ? nogle der har erfaring.
mis
sep 2004
Følger: 59 Følgere: 56 Biler: 2 Emner: 58 Svar: 7.895
Bilxperten, thansen og rigtig mange andre, sælger universalpotter - så det er bare at finde en med indgangsdiameter som stemmer overens med hvad der sidder på puntoen
aug 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 234 Svar: 1.347
det skulle give god lyd
men har søgt efter en pæn brygt luftfilter kasse at gøre det på, så kunne jeg også male toppen sølv metal
men har ikke fundet en der har en liggende
så er der de der green filters og kn osv
men aner iintet om hvordan man smider sådan noget på en punto og kender desvære ingen der makker med biler.
har også hørt noget med at de der green og kn osv er våd filtre og nogle de skulle udgive et eller andet olie eller noget som en lulf måler eller noget ikke har godt af
eller hvad er det ?
mis
aug 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 234 Svar: 1.347
så kan det da godt være man kan slå en handel af
eller en der måske endda passer på en punto
der må da være nogle med punto 1.2 8v som har noget potte på som de syndes er go lyd.
PS der er vist ingen mellem potte på sådan en punto så vidt jeg husker
mis
Potte på Punto 1.2