{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

Xenon til Peugeot..... {{forumTopicSubject}}

Hei Bg,,,

er der nogen der ved hvor jeg kan finde Xenon til en Peugeot 107.. Det er til min kærestes bil.. Hun ved hvilken salgs pærer der er i bilen..
Håber der er nogen der kan tricks,det lettest vllle nok være at få Peugeot til at sætte det i men det koster sikkert en krig.. smiley

Håber på i kn hjælpe!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xenon til Peugeot.....
  • GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 261 Svar: 1.649
    #1   30. jul 2007 Xenon er ikke bilmærkebestemt... du skal bare købe xenon i det du kan li' og så med samme sokler som sidder i Peugeot - Og uden at vide det gætter jeg på det er H4 - ellers er der sikkert en anden der ved det... det er ligeså let at sætte i som at samle et skab fra Ikea...

• #2   30. jul 2007 TT Jeg takker mange gange for hjælpen.. ang skabet fra Ikea, det kan nu være svært nok hvis man har 10 tommelfingre..!!!.

• GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

#3   30. jul 2007 Var så lidt smiley og Ikea skabe samles bedst uden brugsanvisning smiley

men det eneste i så skal finde ud af hvad i vil ha er hvor mange kelvin i vil ha?... 6000, 8000, 10000 eller 12000 - prøv og opret et emne om hvilket lys ser fedest ud på en Peugeot 206 så for du mange svar... Nok flest som syntes om 8000K

• #4   30. jul 2007 TT: Okay.. Ham Gelardi har et sæt 30000K til salg.. Men ved jo ikke om de passer på damens bil.. Men tror nu også det de bliver for vilde... Hun har set den nye audi a6 med xenon. Og så ville hun havde sammen slags.. smiley

• GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

#5   30. jul 2007 Hehe ok - hun bliver stoppet MED DET SAMME hvis hun kører rundt med 30000 - Det er ikke lovligt i vores lille land smiley Det må ikke lyse helt blåt nemlig...

Men prøv markedet , tror der er mange der har xenon kits til salg...

• GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

#6   30. jul 2007 http://billigxenon.dk//xenon-h7-c-36_40.html

Der kan man da se lidt hvordan lyset ser ud...

• #7   30. jul 2007 TT. okay, vi prøver at kigger os lidt omkring.. Takker mange gange for din hjælp..

Gelardi: Også tak til dig.. Tror gerne på at det er fedt ud.. Men skulle også gerne kunne kørerom i brugsen uden at komme hjem med en bødepå 500kr.. smiley Men held og lykke med salget!!

• #8   30. jul 2007 en peugeot kører H4, så du kan købe et bi-xenon kit så du både har xenon i langt og kort lys. det er supper lækkert.. det var det jeg havde på i mine org lygter. hvis du vil ha de mest optimale xenon at kører med skal du tage 6000 k, det er hvidt med et blåligt skær, ser godt ud og lyder rigtig godt.. ellers er der 8000k som de fleste kører med det er blåt! eller er der 10000k som er meget blåt og alt derover mener jeg bliver for mørkt og er ikke optimalt at køre med... og faktisk er 10000k os meget mørkt... jeg kører med 10000k i mine tågelygter og 8000 i mit kørelys!

\\fuze

• #9   30. jul 2007 ups... der skulle stå en peugeot 107 self..

Kommentér på:
Xenon til Peugeot.....

Annonce