{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

xenon spørgsmål {{forumTopicSubject}}

jeg skal til at montere et xenon-kit , det er af mærket CEBT og er et bi-xenon sæt ...
anyway , jeg ville gerne vide om nogen kunne fortælle mig om nogen af delene blive varme dvs. så varmt at det kan ødelægge ledninger osv. ?
det er bare lige sådan jeg får det placeret rigtigt i motor-rummet uden nogen dumme-fejl !

og ja jeg ved godt at pæren bliver rigtig varm hehe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  xenon spørgsmål
  • #2   6. aug 2007 okay det var da nice nok, for så bygger jeg nok det ene kit ind i en lille styrings-box hvor der sidder et par andre relæer og sikringer, det er lige plads hvis jeg får det pakket godt sammen. Men det skulle der altså ikke kunne ske noget ved ?

  • #3   6. aug 2007 super men det med pæren var nu også mest for sjov ... det var mere de andre dele i kittet jeg tænkte på smiley

  • #4   6. aug 2007 Jeg ville nok ikke gemme styringsboxen alt for langt væk for på et tidspunkt skal du til at skifte pærer og så skal de hele skilles ad igen

  • #5   6. aug 2007 nej laver det nu også sådan det er nemt at komme til, er pærerne da slemme til at springe ...
    jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke aner ret meget om det, jeg har fået sættet af en der ikke kunne betale sin gæld. Det er helt nyt , så tænkte jeg kunne da ligeså godt prøve at monterer det, så kan det jo fungere så lang tid det kan, jeg kan jeg jo bare gå tilbage til de gamle pærer igen hvis det er noget gøgl ? , hvordan fungerer de egentligt er det en gas-art der bliver tændt inde i selve pæren eller hvordan ?


Kommentér på:
xenon spørgsmål

Annonce