{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Montering af Neon rør...?
  • #1   20. okt 2004 ikke direkte til batteriet... hvis der det du mener?

• #2   20. okt 2004 det var også noget i den stil jeg mente....men....lad være med at tage den nemme løsning og sætte kontakten under hjelmen...den fejl gjorde jeg...så sidder man og sveder når padderne er der....hehe...

• Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.197
    #3   20. okt 2004 Tror ikk jeg fik formuleret ordenligt... neonrøret ska monteres inde i bilen... ved fødderne foran under instrument-brættet... Men hva med strømmen der?

• #4   20. okt 2004 Det det samme som alt andet lys. 1 plus og en minus. Men husk kontakten og sikring. Så går det ikk helt galt.

• Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

#5   20. okt 2004 Takker for svaret....

• #6   20. okt 2004 hehe....havde forstået det sådan at det skulle være under bilen...har neonlys inde i min også....de er sluttet til cigaret-tænderen...det er ikke så vildt pænt med sådan en dims i cigarret-tænderen....men er ikke så klog at jeg kan lave det andet selv...hehe....

har dog overvejet en anden løsning...hvis man nu kun vil have neon-lys når døre er åben, så det ser cool ud med åbne døre, f.eks. om aftenen, kan ma så ikke bare slutte det til fodbelysningen i bilen? der er jo plus og minus i forvejen....

• Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

#7   20. okt 2004 Det kunne sikkert se fedt ud... har fjernet min cigar-tænder, bruger ikk det pis... men må jo bare trække den over til sikringsboxen....

• #8   21. okt 2004 En god ide kunne være at tage strømmen oppe ved tændingslåsen, og så selvfølgelig på en af de ledninger der først er strøm på når der er tænding på. Dermed undgår du at de står tændte en dag hvis du glemmer at slukke kontakten. For du ligger sgu ikk mærke til at de er tændte når det er dagslys...

Kommentér på:
Montering af Neon rør...?

Annonce